خبرگزاری کار ایران

فتاحی: قانون 50 -50 به خاطر حفظ امنیت بود

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۵۱۲

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: از سال 92 که مسابقات جام حذفی دیگر به صورت رفت و برگشت برگزار نمی‌شود قانون 50-50 برای ظرفیت ورزشگاه وجود داشته و ابلاغ هم شده است و مدارکش نیز موجود است.

به گزارش ایلنا،  سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی راجع به  قانون 50 - 50 در تقسیم جایگاه های هواداران گفت: واقعاً متأسفم از اینکه این سؤال را بپرسید! مگر می‌شود چنین چیزی قانون نباشد و ما آن را اجرا کنیم؟! از سال 92 که مسابقات جام حذفی دیگر به صورت رفت و برگشت برگزار نمی‌شود قانون 50-50 برای ظرفیت ورزشگاه وجود داشته و ابلاغ هم شده است و مدارکش نیز موجود است. شاید کسانی که می‌گویند چنین قانونی وجود نداشته است، آن زمان در باشگاه‌شان حضور نداشتند.

وی افزود: زمانی که دربی در لیگ برتر برگزار می‌شود قانون می‌گوید که باید ظرفیت ورزشگاه 90 به 10 باشد، اما ما این بازی را 50-50 برگزار می‌کنیم. دلیل آن هم فقط حفظ امنیت است. در اینجا هم تصمیم بر این شد که ظرفیت تماشاگران 70 به 30 باشد و دیدید که در نهایت نیز هواداران دو تیم به ورزشگاه نیامدند و سکوها را پر نکردند، اما در هر حالت جان آدم‌ها از هر چیز مهم است. در همه جای دنیا همین‌طور است و اگر امنیت وجود نداشته باشد، بازی لغو می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز