خبرگزاری کار ایران

تیم قلعه نویی عالی بازی کرد

حسینی: استرس روی داور هم تاثیر گذاشت/ بازی با داماش آسان نیست

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۵۰۸

کاپیتان پرسپولیس گفت: داماش تیم خیلی خوبی است و تیم‌هایی را حذف کرده که ما مقابل آن‌ها به مشکل خوردیم.

به گزارش ایلنا سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس بعد از پیروزی برابر سپاهان و صعود به فینال جام حذفی گفت: بازی سختی بود و بازی پرسپولیس مقابل سپاهان همیشه این مشکلات را دارد. خیلی خوب بازی کردیم. بازیکنان تلاش زیادی کردند وخدا را شکر فینالیست شدیم.

او ادامه داد: این دیدارها سخت است و لیگ فرسایشی باعث عصبی‌تر شدن تیم‌ها شده بود. استرس و خستگی جو بازی را عوض کرد و حتی روی داور هم تأثیر گذاشت. یک سری مشکلات بین دو تا تیم به وجود آمده بود. متأسفانه درباره پرسپولیس تصمیمات سخت گیرانه گرفته می‌شود. تیم قلعه‌نویی عالی بازی کرد و نمایش خوبی داشت.

حسینی درباره آسان‌تر شدن راه قهرمانی جام حذفی افزود: این تفکر اشتباه است و این حرف نوعی دشمنی در حق پرسپولیس است. همین حرف را در ۶ هفته پایانی برای پرسپولیس زدند و تیم ما را پر از استرس کردند. این یک دروغ محض است و برای ضربه زدن به پرسپولیس گفته می‌شود. داماش تیم خیلی خوبی است و تیم‌هایی را حذف کرده که ما مقابل آن‌ها به مشکل خوردیم.

مدافع پرسپولیس درباره حواش پیش از مسابقه گفت: ما هواداران بی‌شماری داریم و نمی‌دانم چگونه از آن‌ها تشکر کنیم. این کمترین کار برای هواداران کتک‌خورده‌مان بود.

او در پایان  درباره شایعه اختلافش با عرب گفت: این‌ها حواشی است که برای پرسپولیس می‌سازند اما چنین چیزی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز