خبرگزاری کار ایران

توافق اولیه سپاهان با گولسیانی و محمدرضا حسینی

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۵۱۴

سپاهان در مذاکرات اولیه خود با دو بازیکن مد نظر کادرفنی به توافقات اولیه رسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر در فصل هجدهم و یکی از 3 شانس قهرمانی جام حذفی قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خود را تقویت کرده تا حضور قدرتمندی در رقابت‌های فصل آینده و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

از همین رو با وجود اینکه فصل هنوز برای سپاهان تمام نشده و دیدار نیمه نهایی جام حذفی (و شاید فینال) در پیش است ولی مسئولان باشگاه دست روی دست نگذاشتند و قصد ندارند زمان را به نفع رقبا از دست بدهند. به همین دلیل فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه و مذاکره با گزینه‌های مورد نظر را شروع کرده‌اند.

در این میان مذاکرات اولیه سپاهان با 2 بازیکن مثبت بوده و به توافقات اولیه نیز دست پیدا کردند و احتمالا آنها را در فصل جدید با لباس این تیم خواهیم دید.

جورج گولسیانی، مدافع گرجستانی که از بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه‌نویی است یکی از این دو نفر است. قرارداد یک ساله او با نساجی تمام شده و او چندی پیش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا نشان دهد قصد ماندن ندارد. اگر توافق او با سپاهان نهایی شود احتمالاً اولین خرید فصل طلایی‌پوشان خواهد بود.

دومین گزینه سپاهان هم محمدرضا حسینی است. این بازیکن یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارد ولی با توجه به شرایط فصل گذشته قصد دارد از این تیم جدا شود و باشگاه هم در صورت دریافت پیشنهاد مالی خوب مخالفتی با این موضوع نخواهد داشت.

حسینی که در فصل هفدهم از کلیدی‌ترین بازیکنان ذوب آهن بود در فصل گذشته خصوصاً زیر نظر منصوریان آن جایگاه همیشگی را در این تیم نداشته و حضور یک خط در میان او در ترکیب اصلی نشان از عدم اعتقاد سرمربی ذوبی‌ها به او دارد.

این بازیکن پیشنهادات خوبی از چند تیم دیگر دارد ولی به دلیل اینکه تازه ازدواج کرده و همسرش راضی به خروج از اصفهان نیست، شانس توافق با سپاهان را بالا برده است.

حسینی در فصل هفدهم عملکرد خوبی زیر نظر قلعه‌نویی داشت و همکاری خوبی که با کی‌روش استنلی در این تیم داشت کمک می‌کند تا در سپاهان هم موفق باشد.

اگر طی چند روز آینده پیشنهاد دندان‌گیر دیگری به حسینی نرسد او هم از خریدهای جدید سپاهان خواهد بود و برای پر کردن جای خالی مهرداد محمدی که لژیونر شده است به این تیم می‌پیوندد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز