خبرگزاری کار ایران

جورجینو: مسابقه بزرگی پیش روی ما قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۴۲۸

هافبک ایتالیای شیرهای لندن از وضعیت تیمش در آستانه فینال لیگ اروپا می‌گوید.

به گزارش ایلنا، چلسی در حالی هفته آینده فینال لیگ اروپا را در باکو مقابل دیگر تیم لندنی یعنی آرسنال برگزار خواهد کرد که جورجینیو هافبک چلسی نقس عمده‌ای در حضور  آنها در فینال این رقابت‌ها داشته است.

این هافبک ایتالیای در اظهارت اخیر خود گفته است: ما یک مسابقه بزرگ با همشهری خود آن هم در فینال لیگ اروپا پیش رو دارین من بسیار بسیار هیجان زده هستم و خوشحال هستم که در این فینال حضور خواهم داشت، ما به خود و هدفمان ایمان داریم و آمده‌ایم تا جام را به خانه ببریم، ما بازی‌های فراوانی تا کنون انجام داده‌ایم همگی ما خسته هستیم ولی ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و اینجا هستیم تا همه‌ی تلاش خود بکنیم تا فصل را با فتح جام تمام کنیم .

او همچنین درخصوص شایعات مبنی بر پایان همکاری ساری و چلسی در انتهای فصل گفت: ما پس از منچسترسیتی و لیورپول در رتبه سوم لیگ برتر قرار گرفتیم و حالا در آستانه فتح یک جام اروپایی هستم و این واقعا عجیب است ما با ساری فصل خوبی داشتیم و اگر او چسلی را ترک کن من شگفت زده خواهم شد.

جورجینیو در این فصل در 59 بازی برای چلسی به میدان رفته است که تنها 2 بار موفق به امر گلزنی شده است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز