خبرگزاری کار ایران

زشت و زیبای حضور ستاره فرانسوی در بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۰۵۳

بارسلونا باید درباره آنتوان گریزمان تصمیم بگیرد. مهاجم فرانسوی بیش از همیشه به باشگاه کاتالان نزدیک است. او گفته در پایان فصل از اتلتیکومادرید جدا می‌شود اما هنوز مقصد بعدی‌اش مشخص نیست.

به گزارش ایلنا، رفتار فصل قبل گریزمان در رد پیشنهاد بارسلونا به شدت کام باشگاه را تلخ کرد و حالا که منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن تمایلی برای جذب این بازیکن ندارند، گزینه‌های زیادی پیش روی این قهرمان جام جهانی نیست.

زیبا

او یکی از بهترین مهاجمان جهان است و چندین فصل موفق شده با گل‌هایش اتلتیکو را به جلو ببرد. تعداد بازیکنانی که به اندازه او استعداد دارند زیاد نیست و کمترند کسانی که مثل او بتوانند به سرعت خط حمله بارسا را پیشرفت بدهند. این یک فرصت خوب است که به ندرت پیش می‌آید بخصوص در شرایط مدرن که بازیکنی با توانایی او را بشود با مبلغی مناسب خریداری کرد؛ 100 میلیون یورو برای گریزمان مفت است.

گریزمان به فشار عادت دارد بنابراین خیلی زود در نوکمپ جا می‌افتد. او در فینال جام ملت‌های اروپا و جام جهانی بازی کرده و از اتلتیکو می‌آید جایی که انتظارات همیشه در بالاترین سطح است. فرآیند انطباق در حداقل زمان ممکن صورت می‌گیرد چون او لالیگا را خیلی خوب می‌شناسد ضمن اینکه تجربه زیادی از لیگ قهرمانان دارد. او همچنین رابطه خوبی با جرارد پیکه دارد که در رختکن نوکمپ اثرگذار است. دوستان مشترکی با لوییس سوارس دارد هرچند مهاجم اروگوئه‌ای خیلی دل خوشی از او ندارد.

داشتن گریزمان هم بارسلونا را تقویت می‌کند هم باعث تضعیف یکی از رقبای این تیم می‌شود چون تیم دیگو سیمئونه مهاجمی را از دست می‌دهد که در رقابت‌های مختلف هر فصل بیشتر از 20 گل می‌زند.

زشت

رفتار او در رد پیشنهاد بارسلونا و اعلام آن در قالب یک مستند چیزی نیست که به سرعت به دست فراموشی سپرده شود. او بیرون زمین فوتبال هم پرخبر است چون غالبا برای تماشای مسابقات NBA به آمریکا می‌رود و خبرساز می‌شود از این جهت به پیکه شباهت دارد. در تیم جا دارد اما این نگرانی هست که فیلیپه کوتینیوی شماره 2 شود هرچند آمدن او شاید راه را برای خروج بازیکن گرانقیمت برزیلی هموار کند. مشخص نیست که او در یک رختکن پرستاره چطور منطبق می‌شود البته او از رئال سوسیداد به اتلتیکومادرید رفته و مشکلی بروز نکرده است.

خریدن او چندان برای خوسپ ماریا بارتومئو و هیات مدیره باشگاه خوشایند نیست چون سال گذشته در این مسیر خجالت‌زده شده‌اند و بعد دوباره برگشتن برای جذب او چندان جالب نیست، شاید بارتومئو مجبور شود برای آوردن او توضیح بدهد.

منبع منبع: مارکا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز