خبرگزاری کار ایران

تماس مسی با گریزمان:"اینجا منتظر تو هستیم!"

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۸۱۰

مهاجم بارسلونا باری انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا دست بکار شد و با این بازیکن تماس گرفت!

به گزارش ایلنا، باشگاه اتلتیکو مادرید از هفته‌های گذشته تلاشش را برای حفظ آنتوان گریزمان در مادرید انجام داده و سران این باشگاه طی چند روز اخیر مذاکراتی هم با او داشته‌اند تا در تابستان از این تیم جدا نشود اما لیونل مسی یکی از عواملی است که دوست دارد با مهاجم فرانسوی همبازی شود!

به گفته نشریه آس لیونل مسی با گریزمان تماس گرفته و به او اعلام کرده که بازیکنان بارسلونا علاقه مند انتقال او به نیوکمپ هستند. همچنین امکان انتقال قرضی عثمان دمبله به مدت یک فصل به اتلتیکو برای راضی کردن سران باشگاه مادریدی وجود دارد.

بند آزادسازی گریزمان یکی از دلایل عمده مورد بحث باشگاه بارسلونا است. بند فسخ قرارداد او تا تاریخ 1 جولای 200 میلیون یورو ارزش دارد و باشگاه کاتالان‌ هم تصمیم دارد تا اواسط جام جهانی روسیه برای آغاز فاز جدید مذاکرات دست نگه دارد.

البته بارسلونا تنها مشتری این بازیکن نیست و کریستیانو رونالدو و رئال مادرید هم خواستار جذب گریزمان هستند. بارسا امیدوار است که آنها بتوانند قبل از 1 جولای مذاکرات را شروع کنند و قراردادی را برای گریزمان در حدود 150 میلیون یورو ایجاد کنند، اما اتلتیکو در حال حاضر تمام شانس‌ها را نگه می‌دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز