خبرگزاری کار ایران

وضعیت مبهم لوییس انریکه؛ پایان با ماتادورها

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۸۳۱

پرده رقابت‌های باشگاه اروپایی به زودی کشیده می‌شود و یک بار دیگر تیم‌های ملی فوتبال در مرکز توجهات قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، نفرات تیم ملی اسپانیا جمعه انتخاب خواهند شد؛ برای دو دیدار در مرحله مقدماتی یورو 2020 که به ترتیب 17 و 20 خرداد مقابل جزایر فارو و سوئد برگزار می‌شود. این در حالی است که همچنان خبری از لوییس انریکه نیست و هیچ‌کس مطمئن نیست که او چه زمانی برای مربیگری اسپانیا آماده می‌شود.

او و اعضای کادر فنی اسپانیا ارتباط مستقیم و مستمری با تیم دارند و روزانه فعالیت می‌کنند اما هیچ‌یک در جلسات تمرینی حاضر نشده‌اند.

وضعیت لوییس انریکه روی نیمکت اسپانیا به کلی تغییر کرد، وقتی مجبور شد به دلیل مسائل شخصی به اسپانیا برگردد، آن‌هم در آستانه دیدار ششم فروردین مقابل مالت.

لوییس روبیالس رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا از وقتی مشکل مسائل شخصی انریکه مطرح شد، بی‌شائبه از او حمایت کرده و خواسته با قدرت کارش را ادامه دهد اما شخص مربی تیم در دو ماه اخیر در اطراف تیم ملی اسپانیا مشاهده نشده است.

همه کسانی که با تیم ملی اسپانیا سر و کار دارند خواستار بازگشت سریع انریکه هستند اما گویا سختی وضعیت او را به خوبی درک می‌کنند. با این همه معلوم نیست که مربی سابق بارسلونا بتواند به کارش در تیم ملی این کشور ادامه دهد.

اسپانیا سال گذشته با مربیگری انریکه با فاصله‌ای نزدیک نسبت به انگلیس در رده دوم گروه خود در لیگ ملت‌های اروپا قرار گرفت و نتوانست به نیمه‌نهایی و فینال این رقابت‌ها که خرداد برگزار می‌شود، صعود کند.

منبع منبع: مارکا / خوسه فلیکس دیاس
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز