خبرگزاری کار ایران

واکنش والورده به درخواست استعفا از بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۳۴۶

پیروزی مقابل ختافه هم نتوانست ناراحتی را از چهره ارنستو والورده دور کند. پس از این بازی از مربی بارسلونا پرسیدند که آیا استعفا خواهد داد و او گفت: «خب، نه!»

به گزارش ایلنا، این مربی از پیروزی تیمش راضی بود، هرچند که چهره‌اش این را نشان نمی‌داد: «برای ما حیاتی بود که پیروز شویم، تا از دست اشباحی که در سرمان بودند راحت شویم و یک گام به جلو برداریم. در ابتدا کار برای ما دشوار بود چون ذهنمان متمرکز نبود و آنها آمده بودند تا نمک به زخم ما بپاشند اما بعدتر توانستیم بر جریان بازی مسلط شویم.» 

طرفداران به نشانه اعتراض سوت می‌زدند و والورده گفت: «من انتظار این واکنش را داشتم. در ابتدا آنها کمی برای ما سوت زدند اما مشخص بود که این کار را می‌کنند. زمانی که چنین شکستی را تجربه می‌کنید، آنها احساسشان را به شما می‌گویند. ما می‌دانستیم که اگر به زمین برویم با چنین واکنشی روبه‌رو می‌شویم. ما از حمایت آنها سپاسگزاریم.»

فیلیپه کوتینیو در این بازی دچار مصدومیت جزیی شد. والورده می‌گوید: «او باید آزمایش بدهد اما مشکل او جزیی است.»

والورده درباره لیونل مسی هم گفت: «او مانند همه است و تلاش می‌کند از این شرایط نجات پیدا کنیم. ما همه می‌خواستیم به فینال برسیم اما حالا نمی‌توانیم در فینال بازی کنیم و باید به مسیر خود ادامه بدهیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز