خبرگزاری کار ایران

نیاز بارسلونا برای صعود در برنابئو؛ والورده شجاع

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۰۷۲

برخی هواداران بارسلونا از ارنستو والورده انتقاد دارند، به دلیل آنکه به‌عنوان مربی تیمی که به حمله عادت دارد، زیادی محتاط و محافظه‌کار است ضمن اینکه ترکیبی انتخاب نمی‌کند که از ابتدا تا انتها بر بازی سوار باشد.

به گزارش ایلنا، والورده متهم است به اینکه مثلا در سیستم 2-4-4 از پائولینیو استفاده کرد در یک سوم فصل قبل که نخستین فصل حضورش روی نیمکت بارسا بود. این فصل با آنکه عثمان دمبله فراتر از انتظارات بازی می‌کند و فیلیپ کوتینیو از ابتدای فصل در اختیار تیم است، حتی به این گزینه فکر هم نشده نه به خاطر آنکه برخلاف فلسفه بارسلونا است. والورده متهم است که در بازی‌های بزرگ از خط میانی بیش از حد دفاعی استفاده می‌کند. در بازی این هفته در سانچس پیسخوان دیدیم که برای حضور آرتورو ویدال در ترکیب اصلی پافشاری شد با آنکه این بازیکن شیلیایی چیزی نبود که تیم لازم داشت. او بعد از 45 دقیقه تعویض شد بعد از آنکه والورده تشخیص داد باید بازی تیم در خط میانی روان‌تر شود.
والورده متهم است به گرفتن تصمیم‌های آسان چون اولویتش با حفظ جایگاه است نه عملکرد. در بازی با لیون دیدیم دمبله را بیرون کشید و لوییس سوارس را در زمین باقی گذاشت یا مقابل لگانس که کارلس آلنیا را بیرون کشید در حالی که یکی از بهترین‌های بارسا بود. این هفته تکلیف فصل بارسلونا تا حدودی مشخص می‌شود، در جام حذفی و لالیگا با دو بازی در سانتیاگو برنابئو که در دو دهه اخیر نسبت به بارسلونا خیلی مهربان و خوش‌یمن بوده. زمان شجاعت والورده فرا رسیده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز