خبرگزاری کار ایران

مازیار ربیعی فر:

امید آخرین چیزی است که می‌میرد؛ استقلال کار سختی مقابل سپیدرود دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۰۸۰

مربی تیم سپیدرود رشت می‌گوید آنها با روحیه بالا برای دیدار با استقلال تهران آماده می‎شوند.

مازیار ربیعی فر در گفت و گو  با ایلنا، درباره اتفاقات بازی مقابل نساجی مازندران گفت: بازی دو نیمه متفاوت بود؛ ما در نیمه اول بد بازی نکردیم، شروع برای ما خوب بود اما بعد از 20 دقیقه افت کردیم ولی با این شرایط هم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. نتوانستیم گلزنی کنیم و استرس یکی از عاملان بزرگ آن بود.

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی را بد شروع نکردیم، موقعیت‌های بیشتری داشتیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. هر چه از بازی می‌گذشت استرس بازیکنانمان بیشتر می‌شد و روی مسائل فنی تیم تاثیر می‌گذاشت. طبیعی هم بود تیمی که گل می‌خورد برای گلزنی بیشتر تلاش کند و تعویض‌های ما هم هجومی بود. 

ربیعی فر افزود: با این استرس و وضعیتی که در جدول رده بندی داریم ناخواسته گل دوم و سوم را هم دریافت کردیم. می‌توانستیم این بازی را برنده باشیم اما نشد. حالا هر دلیلی که بود بازی را واگذار کردیم و واقعا دلم برای تماشاگران سوخت. بیشتر نگرانی و ناراحتی ما برای طرفداران ماست که از جان و دل مایه می‌گذارند تا تشویق کنند اما نتیجه دلخواهشان رقم نخورد. 

او درباره اخراج مقابل نساجی گفت: برای اولین بار در فوتبال اخراج شدم. داور با آنها مهربان‌تر بود و نمی‌توانم بگویم آقای سیدعلی که دوست خودم هم هست از قصد چنین کاری کرده اما این اتفاقی است که افتاده و ما به بازی بعدی نگاه می‌کنیم.

مربی سپیدرود گفت: الان یک شانس بزرگ داریم. همه می‌گویند که سپیدرود دیگر سقوط کرده اما انسان با امید و انگیزه زنده است. یادم است که با داماش گیلان همین استقلال را با نتیجه دو بر یک در آخرین هفته لیگ در ورزشگاه آزادی شکست دادیم. با پرسپولیس هم در رشت بازی داشتیم و 10 نفره آنها را هم شکست داده بودیم. پس امید آخرین چیزی است که برای ما می‌میرد. امیدواریم این اتفاق بیفتد و بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. مطمئنا ما حریف آسانی برای استقلال نیستیم و آنها کار سختی مقابل ما دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز