خبرگزاری کار ایران

محسن نصر: با امید زنده هستیم و امیدواریم در لیگ برتر بمانیم/ سپیدورد پیش از ما روحیه جنگندگی نداشت

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۰۴۲

مربی سپیدورد هنوز برای تیمش شانس زیادی برای بقا در لیگ برتر قائل است.

به گزارش ایلنا، محسن نصر پس از شکست 3 بر یک سپیدرود مقابل نساجی اظهار داشت:  متاسفیم که نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم و دو تیم در نیمه اول سردرگم بودند. ما سه موقعیت داشتیم که از روی خط دروازه درآوردند.

وی ادامه داد: جریان مسابقه طوری بود که هر تیمی گل اول را می‌زد، می‌توانست گل‌های بیشتری بزند که این اتفاق متاسفانه برای ما نیفتاد و نساجی استفاده کرد.

مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: ما تیمی را تحویل گرفتیم که روحیه جنگندگی نداشت و از لحاظ روحی ضعیف شده بود و مجبور بودیم بیشتر روی مسائل روحی کار کنیم تا فنی و تیم را ارتقاء دهیم.

نصر در مورد دیدار با استقلال و اینکه تیم در لیگ برتر می‌ماند، گفت: ما با امید زنده هستیم و امیدواریم که بمانیم و این 5 روز را با امید سپری خواهیم کرد. بازی با استقلال هم با توجه به اینکه پخش مستقیم است و کل ایران مسابقه را می‌بینند، بازیکنان انگیزه فردی دارند و با این پیش فرض جلو می‌رویم. بازیکنان می‌خواهند خود را نشان دهند و فصل بعد را هم در لیگ برتر بازی کنند.

وی در مورد اینکه چرا مسئولان استان در بازی آخر به ورزشگاه آمدند و مواقع دیگر حمایتی نکردند، گفت: اینها مسائل مدیریتی است و من نمی‌توانم پاسخ دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز