خبرگزاری کار ایران

روز پایانی لیگ انگلیس: جدال قهرمانی بین لیورپول و منچسترسیتی

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۴۱۷

سرنوشت قهرمان لیگ برتر انگلیس امروز چند ساعت دیگر مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته پایانی لیگ برتر انگلیس امروز تمام مسابقات به صورت همزمان از ساعت 18:30 برگزار خواهد و دو مسابقه بسیار قابل توجه است چرا که سرنوشت قهرمان فصل 18-2019 لیگ را مشخص خواهد کرد.

 

لیورپول - ولورهپمپتون

یورگن کلوپ میگوید که مبارزات شگفت انگیز اروپایی لیورپول نشان می‌دهد که برابر منچسترسیتی امید برنده شدن در لیگ برتر را از دست نخواهد داد. تیم تحت هدایت یورگن کلوپ در حالی پا به این مسابقه می‌گذارد که کامبک تاریخی برابر بارسلونا را همین هفته پیش جشن گرفته بود و روحیه زیادی برای شکست گرگ‌ها دارد. لیورپول 6 بازی از 6 بازی آخر خود برابر ولوز را برده است، شامل هر چهار تقابل اخیر. آنها این شاسن بزرگ را پیش رو دارند تا پس از 29 سال عنوان قهرمانی لیگ انگلیس را جشن بگیرند؛ قرمزها آخرین بار در سال 1990 این عنوان را به خانه برده بودند. 
 

وضعیت فعلی تاپ سیکس

1. منچسترسیتی, 95 امتیاز +69 تفاضل گل

2. لیورپول, 94 امتیاز, +65 تفاضل گل

3. چلسی, 71 امتیاز, +24 تفاضل گل

4. تاتنهام , 70 امتیاز , +28 تفاضل گل 

5. آرسنال, 67 امتیاز, +20 تفاضل گل 

6. منچستریونایتد, 66 امتیاز, +13 تفاضل گل

 

برایتون - منچسترسیتی

 منچسترسیتی از فصل 13-2012 به بعد در آخرین هفته لیگ برتر شکست نخورده است. آخرین بار کریس هیوتون مربی فعلی برایتون موفق شده بود با نتیجه 3 بر دو با نوریچ سیتی سیتی را شکست بدهد و همین آمار قوت قلبی برای همبازیان علیرضا جهانبخش خواهد بود. پپ گواردیولا به عنوان سرمربی که لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده تمرکز بیشتری روی لیگ برتر داشته و در آستانه تکرار قهرمانی فصل گذشته رقیب بزرگی همانند لیورپول را هفته‌ها کنار خود می‌بیند. گواردیولا این فصل در آستانه فصل سه گانه رقابت‌های انگلیس است؛ آنها در جام اتحادیه با شکست چلسی به قهرمانی رسیده بودند و در فینال جام حذفی یکشنبه هفته آینده به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز