خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس در برزخِ اردیبهشت

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۲۰۰

پرسپولیس 4 هفته است که رنگ پیروزی را به خود ندیده و این می‌توانست اوضاع بدی برای سرخپوشان رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس روز گذشته در ورزشگاه آزادی موفق نشد ماشین‌سازیِ پایین جدولی و بدون انگیزه را شکست دهد و در حضور هوادارانش جشن قهرمانی بگیرد و این نتیجه تکلیف جام را به هفته آخر و بازی با پارس کشاند.

این وضعیت در حالی برای پرسپولیس رقم خورده که پیش از این پیش بینی می‌شد سرخپوشان مثل فصل‌های قبل به قهرمانی بدون دردسری برسند و پیش از ایستگاه پایانی کارشان را با جام تمام کنند ولی نتایج نه چندان خوب در دیدارهای اخیر این اتفاق را به تاخیر انداخته است.

پرسپولیس در پایان هفته بیست و یکم عقب‌تر از سپاهان و در جایگاه دوم قرار داشت ولی 4 برد پیاپی مقابل سپیدرود، استقلال، سایپا و پیکان آنها را با اختلاف 5 امتیاز به صدر جدول رساند و به نظر می‌رسید این اختلاف بیشتر هم می‌شود ولی 4 تساوی پیاپی مقابل ذوب آهن، سپاهان، تراکتورسازی و ماشین سازی اوضاع را خراب کرد و حالا شاگردان برانکو در انتظار کسب امتیاز از بازی هفته آخر هستند تا جشن قهرمانی بگیرند.

شاید اگر نتایج ضعیف رقبای پرسپولیس در کورس بالای جدول نبود، این تیم با نتایج کسب شده اکنون صدر جدول را هم از دست داده بود و در پایان دستش به جام قهرمانی نمی‌رسید ولی همچنان سرخپوشان شانس اول قهرمانی هستند.

این 4 هفته از روزهای پایانی فروردین شروع شده و نشان می‌دهد برخلاف فروردین و شروع خوب سرخپوشان در سال جدید، اردیبهشت برای برانکو و شاگردانش ماه برزخی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز