خبرگزاری کار ایران

احتمال تکرار تاریخ برای قلعه‌نویی؛ تارتار در نقش مجید جلالی؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۱۷۲

قلعه‌نویی یک هفته مانده به پایان لیگ برتر در همان شرایطی قرار دارد که در لیگ هشتم آن را تجربه کرده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز گذشته در حالیکه امیدوار بود ماشین‌سازی بتواند پرسپولیس را در تهران شکست دهد، نیاز به یک برد مقابل پدیده داشت تا شانس خود را برای قهرمانی بالا ببرد ولی تساوی در مشهد و البته پنالتی به سود پرسپولیس که مانع شکست شاگردان برانکو شد باعث شد اختلاف دو تیم همچنان 3 امتیاز باقی ماند و کار اهدای جام به هفته آخر کشیده شود.

تنها شانس قهرمانی سپاهان این است که استقلال خوزستان را در اصفهان شکست دهد و در آن سو پرسپولیس در جم هیچ امتیازی کسب نکند و شکست بخورد تا اختلاف 3 امتیازی جبران شده و شاگردان قلعه‌نویی بتوانند به لطف تفاضل گل بیشتر جام را بالای سر ببرند.

قلعه‌نویی با این شرایط بیگانه نیست و در فصل هشتم هنگامی که هدایت استقلال را بر عهده داشت دقیقاً در چنین وضعیتی توانست قهرمان شود.

ذوب آهن در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ اختلاف 3 امتیازی با استقلال ایجاد کرده بود و در حالیکه به یک تساوی مقابل فولاد نیاز داشت تا جشن قهرمانی بگیرد در هفته پایانی شکست خورد و آبی‌ها با برتری یک بر صفر در مشهد مقابل پیام به قهرمانی رسیدند.

در پایان بازی بود که قلعه‌نویی در جشن قهرمانی جمله معروف "مجید جلالی خیلی مرده" را بر زبان آورد تا از این طریق قدردانی خود را بابت بازی جوانمردانه فولادی‌ها از سرمربی‌شان نشان دهد.

حالا چشم قلعه‌نویی و سپاهان در لیگ هجدهم به مردانگی تارتار و پارسی‌ها است و باید دید در پایان بازی هفته آینده سرمربی طلایی‌پوشان از مردانگی همتای خود در پاس جم تقدیر می‌کند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز