خبرگزاری کار ایران

این‌که می‌گویند ذوب‌آهن در آسیا خوش‌شانس بوده بی ارزش کردن کار بچه‌هاست

حسینی: به قول بشار رفتار چند نفر را نباید به مردم یک کشور ربط داد

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۶۹۹

وینگر سرعتی و گلزن سبزهای اصفهان آسان بودن گروه ذوب آهن را در راستای بی‌ارزش و کمرنگ کردن تمام تلاش‌های بازیکنان این تیم می‌داند.

به گزارش ایلنا، استقلال و پرسپولیس حذف شدند اما ذوب‌آهن علیمنصور که در آسیا خوب آقایی کرد توانست صعود خودش را به مرحله بعد قطعی کند. با این حال محمدرضا حسینی از برخی اظهارنظرها گلایه مند است. آن‌هایی که می‌گویند ذوب‌آهن خوش‌شانس بوده و در گروه آسانی توانسته‌شانس صعود به مرحله بعد را پیدا کند. این وینگر سرعتی و گلزن سبزهای اصفهان همه این حرف‌ها را در راستای بی ارزش و کمرنگ کردن تمام تلاش‌های بازیکنان ذوب‌آهن می‌داند و این نگاه را کاملا غیرمنصفانه می‌داند. حسینی درخصوص بازی با الزورا در عراق و اتفاقات آن مسابقه هم صحبت کرد و او هم مثل بشار رسن معتقد است نباید اشتباه چند نفر را به حساب همه مردم یک کشور گذاشت هرچند که او بر این باور است که بچه‌های ذوب‌آهن حق دارند و خدا به آن‌ها در آن جو استادیوم رحم کرد که بدون مشکل به ایران برگشتند.

بعد حذف استقلال و پرسپولیس تیم ذوب‌آهن توانست خوب آبروداری کند و به عنوان تنها نماینده ایران به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد؟

واقعا خدا را شاکر هستیم که شرمنده هواداران، مردم خوب ایران و جامعه فوتبال کشورمان نشدیم. بعد هم شکرگزار هستیم که مزد زحمات و تلاشمان را گرفتیم و خدا دید چه روزهای سختی را گذراندیم و با دست خالی کار بزرگی در آسیا انجام دادیم. بازی سختی در کربلا مقابل الزورا داشتیم و در آستانه صعود به عنوان تیم نخست به مرحله بعد هستیم. امیدوارم در بازی آخر هم مقابل النصر کار را نهایی کنیم و به طور قطعی به عنوان تیم نخست از این مرحله صعود کنیم.

برای ذوب‌آهن تیم مرحله بعد و این‌که به عنوان تیم نخست یا دوم صعود کند فرقی دارد؟

باور کنید زیاد توجهی به این مسایل نداریم و به دنبال یک صعود با اقتدار هستیم. در حال حاضر برای ما بازی با النصر مهم است که در مسابقه رفت آن‌ها را بردیم و می‌خواهیم فارغ از هرگونه موضوعی بابت این مسایل این تیم را هم ببریم و به عنوان صدرنشین صعود کنیم.

بعد از حذف استقلال و پرسپولیس خیلی‌ها نتیجه گیری ذوب‌آهن در آسیا را به خوش‌شانسی این تیم نسبت دادند که در گروه آسانی قرار گرفت و توانست صعود کند؟

ذوب‌آهن نشان داده که بازی مقابل هیچ تیمی برایش فرقی ندارد و مقابل هر تیمی با قدرت کار می‌کند. ما سال گذشته در آسیا مقابل الدحیل بازی کردیم و با آن‌ها همگروه بودیم و حتی لوکومتیو هم در گروه ما بود که همه تیم‌های خوبی بودند. النصر عربستان که الان در گروه ذوب‌آهن قرار دارد درخصوص هزینه کردن در غرب آسیا در رتبه نخست قرار دارد. این تیم در لیگ عربستان توانسته الهلال را شکست دهد و صدرنشین است. در کل النصر یکی از تیم‌های گردن کلفت است که در دور رفت تنها سه‌امتیاز گرفت اما الان با 9 امتیاز صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است. بازی آخر بین الوصل و النصر خیلی مهم است و تکلیف را روشن می‌کند. با این حال اصلا ذوب‌آهن در گروه آسانی قرار ندارد و نباید با این حرف‌ها کار بزرگ ما را این‌گونه بی ارزش کنند. در آسیا هر تیمی که به مرحله بعد صعود می‌کند بسیار باشخصیت است و قشنگ نیست این‌گونه تلاش ما را با این مسایل کمرنگ می‌کنند.

بازی با الزورا در عراق هم حسابی پرماجرا از آب درآمد و به نحوی به میدان جنگ تبدیل شد؟

واقعا اتفاقات تاسف باری در ورزشگاه کربلا رخ داد که ای کاش این‌گونه نمی‌شد. همه ما ناراحت هستیم و حتی خود بازیکنان الزورا هم از این موضوع ابراز ناراحتی می‌کردند. یکسری هوادار بودند که این فضا را درست کردند و این موارد در فوتبال و حتی استادیوم‌های خودمان هم رخ می‌دهد. در کل موضوع قشنگی نبود و شرایط اصلا خوبی را به وجود نیاورده بودند.

این شرایط و اظهارات بازیکنان از جمله رشید مظاهری حتی کار او را به کمیته اخلاق کشاند. حتی بشار رسن هم یک استوری گذاشت که نباید این اتفاقات و شرایط به وجود آمده را به کل مردم عراق نسبت داد و همه را به قولی با یک چشم دید؟

دقیقا حرف بشار درست است و نباید رفتار چند نفر را به مردم یک کشور ربط داد. همه جای دنیا خوب و بد دارد اما از سوی دیگر بچه‌های تیم بابت این اتفاقات حق دارند چون جو واقعا بدی بود و خدا را شکر هیچ مشکلی برای بازیکنان در آن مسابقه به وجود نیامد. باور کنید در جایی که رشید ایستاده بود میله‌های آهنی به سمت او پرتاب می‌کردند که از نگرانی به سمت او رفتم و کنار کشیدمش تا اتفاقی برای نیفتد. من خودم اربعین وقتی به کربلا می‌روم از همین مردم عراق و این شهر کلی خاطرات خوب دارم که در آن روزها یک پذیرایی عالی دارند و حتی رخت‌های من را هم می‌شویند. همه جای دنیا هوادار خوب و بد داریم و این را نمی‌توان به مردم یک کشور ربط داد و خوبی‌های آن‌ها را به طور کل بابت این رفتارها ندید.

بازی با فولاد جدال مدعیان جایگاه ششمی جدول است. این بازی را چطور می‌بینی؟

هدف گذاری ذوب‌آهن با توجه به این‌که 5 تیم بالای جدول خودشان را جدا کردند کسب رتبه ششم در پایان لیگ است. کار سختی مقابل فولاد که یکی از کاملترین تیم‌های لیگ در همه خطوط است داریم آنهم با یک مربی کاربلد مثل افشین قطبی تا همه این عوامل دست به دست هم بدهند مقابل یک تیم خطرناک بازی داشته باشیم. قطعا در این بازی باید باهوش و با تمرکز بالا حاضر شویم تا با برد از این مسابقه بیرون بیاییم. در کل سه‌امتیاز این بازی را به دست بیاوریم تقریبا به جایگاه ششم که روی آن حساب کرده‌ایم نزدیک می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز