خبرگزاری کار ایران

عقیل اعتمادی کیسه گل شد؛ 16 گل خورده مقابل آژاکس

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۳۲۸

عقیل اعتمادی، دروازه‌بان ایرانی باشگاه آلمره‌سیتی در لیگ یک هلند، روز سختی را مقابل تیم دوم آژاکس سپری کرد و در نهایت 8 گل خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعتمادی که نیم‌فصل اول عضو باشگاه گرافشاپ در لیگ برتر هلند- اردی‌ویژه – بود، 3 بار در ترکیب این تیم بازی کرد و 224 دقیقه در زمین بود. یکی از این بازی‌ها مقابل تیم اصلی آژاکس در تاریخ 16 دسامبر 2018 بود. جایی که اعتمادی درون دروازه گرافشاپ ایستاد و 8 بار دروازه‌اش مقابل ستاره‌های آژاکس باز شد.

این دیدار در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر هلند برگزار شد و البته بهترین بهانه برای قطع همکاری گرافشاپ با عقیل اعتمادی بود. دروازه‌بانی با سابقه بازی برای تراکتورسازی و نفت‌آبادان در لیگ برتر ایران. اعتمادی چند روز قبل همراه با آلمره‌سیتی مقابل تیم دوم آژاکس قرار گرفت و مثل چند ماه پیش 8 گل دریافت کرد.

این بازی از هفته سی و هشتم لیگ یک هلند برگزار شد و تیم دوم آژاکس موفق شد حریف خود را با نتیجه 8 بر صفر از پیش رو بردارد. 8 گلی که در دقایق 20 تا 90 به ثمر رسید. عقیل اعتمادی از وقتی پیراهن آلمره‌سیتی را پوشیده، 18 بار در ترکیب این تیم قرار گرفته و 1620 دقیقه در زمین بوده. او که پیش از این عملکرد خوبی در ترکیب آلمره‌سیتی داشت، 8 بار مقابل بازیکنان آژاکس‌ب مغلوب شد تا موقعیتش در این تیم به خطر بیفتد.

 آلمره‌سیتی از 38 بازی 62 امتیاز به‌ دست آورد و در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی ایستاد. این تیم که به جمع تیم‌های صعودکننده به پلی‌آف رسیده امیدوار است بتواند مجوز حضور در اردی‌ویژه را کسب کند و فصل بعد یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر هلند باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز