خبرگزاری کار ایران

می‌گویند قهرمان شده‌ایم تا به حاشیه برویم

سیدجلال حسینی: الان برای دو جام دیگر تلاش می‌کنیم/ بودیمیر مهاجم فوق‌العاده‌ای است

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۳۱۰

شکست مقابل پاختاکور و حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، هر چند تلخ بود اما باعث نشد تا پرسپولیس انگیزه خود را برای ادامه لیگ و جام حذفی از دست بدهد.

جلال حسینی از اتفاق‌های عجیب داوری صحبت می‌کند و البته تأکید دارد که پرسپولیس برای تصاحب دو جام باقیمانده فقط به تمرکز نیاز دارد. او در این گفت و گو از تمدید قرارداد برانکو حمایت می‌کند و البته ماریو بودیمیر که در روزهای اخیر با انتقادهای فراوانی رو به رو شده.جلال حسینی یک پیغام هم برای هواداران پرسپولیس دارد. اینکه در بازی‌های بعد پرسپولیس را حمایت کنند تا در پایان فصل سومین قهرمانی متوالی نصیب‌شان شود.

شکست مقابل پاختاکور و حذف فینالیست دوره قبل در مرحله گروهی. دلیل این نتایج چه بود؟

 چند بازی آخر ما را ببینید. الاهلی در خارج از خانه، ذوب‌آهن همینطور، سپاهان داخل خانه و پاختاکور در ورزشگاه حریف. واقعا کار سختی پیش رو داشتیم و دیدید که حریفان هم قدر بودند. پاختاکور یکی از بهترین تیم‌های ازبکستان است. ما به تاشکند رفته بود که ببریم و موقعیت‌های مناسبی هم داشتیم اما چه سود که از آنها استفاده نکردیم. به نظرم چیزی تمام نشده و ما حالا روی دو جام دیگر تمرکز می‌کنیم.

سیدجلال حسینی: الان برای دو جام دیگر تلاش می‌کنیم/ بودیمیر مهاجم فوق‌العاده‌ای است

اشتباه‌های داوری در حذف شما دخیل نبود؟

 مقابل السد در قطر و پاختاکور در تهران و تاشکند از داوری متضرر شدیم. این اشتباه‌ها کار ما را سخت کرد اما نمی‌شود کاری کرد. داوری اذیت‌مان کرد اما الان نباید درباره آنها حرف بزنیم چون هیچ سود و فایده‌ای ندارد. الان تمام تمرکزمان روی لیگ برتر است و 2 بازی حساسی که پیش رو داریم. این 2 بازی به اندازه 28 بازی فصل برای ما سخت و حیاتی است و امیدوارم که با پیروزی زمین را ترک کنیم.

همیشه گفته‌ای عده‌ای علیه پرسپولیس کارشکنی می‌کنند.

 همیشه چنین مشکلاتی برای ما درست کرده‌اند و دست از سر ما برنمی‌دارند. 4 هفته قبل گفتند که پرسپولیس دیگر قهرمان شده تا فشار را روی ما بیشتر کنند. همین که در کورس مانده‌ایم کار بزرگی انجام داده‌ایم. در این شرایط کار کردن و نتیجه گرفتن سخت است. چند ماه است با این وضعیت کنار می‌آییم و امیدوارم با کمک هواداران و تفکرات کادرفنی بتوانیم فصل را با کسب عنوان قهرمانی به پایان برسانیم.

نمی‌خواهی برای یک بار هم که شده درباره این افراد شفاف صحبت کنی و بگویی چه کسانی سنگ‌اندازی می‌کنند؟

 نمی‌خواهم با حرف‌هایم پرسپولیس به حاشیه برود. الان وقت این صحبت‌ها نیست. باید تمرکز کنیم و بیشتر انرژی بگذاریم تا در این 2 بازی پایانی موفق شویم.

قهرمان می‌شوید؟

 خیلی سخت است، بخصوص با توجه به فاصله‌ای که با تیم دوم جدول داریم. این هفته با تیم چغر و قدرتمندی بازی می‌کنیم که باید با دست پر از زمین خارج شویم. ماشین‌سازی با رضا مهاجری از بهترین تیم‌های لیگ برتر است که زیبا بازی می‌کند و موقعیت‌های بسیاری هم روی دروازه حریفان می‌سازد. باید یک بازی سخت را ببریم و این تیم را در تهران شکست بدهیم تا بعد به قهرمانی فکر کنیم.

سیدجلال حسینی: الان برای دو جام دیگر تلاش می‌کنیم/ بودیمیر مهاجم فوق‌العاده‌ای است

یعنی از حالا نباید درباره قهرمانی پرسپولیس صحبت کرد؟

 خودمان که اصلا به فکر قهرمانی نیستیم و فقط تمرکز می‌کنیم تا مقابل ماشین‌سازی با تمام وجود بازی کنیم و نتیجه‌ بگیریم. فکر کردن به اینکه قهرمان می‌شویم، هم تمرکز را از ما می‌گیرد و هم کارمان را سخت می‌کند.

جدی‌ترین رقیب‌تان کدام تیم است؟ سپاهان یا استقلال؟

 هر دو این شانس را دارند، چون مدعی هستند و در جدول فاصله کمی با پرسپولیس دارند. نمی‌توانم یکی از آنها را انتخاب کنم.

پرسپولیس با اینکه فصل قبل نایب‌قهرمان آسیا شد و حالا هم صدرنشین لیگ برتر است اما در هفته‌ها و ماه‌های گذشته با مشکلات مالی عدیده‌ای مواجه شده. حتی گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس تا پول این فصل را نگیرند، قراردادشان را تمدید نمی‌کنند. این اخبار را تأیید می‌کنی؟

 مشکلات هست اما عرب به‌عنوان مدیرعامل باشگاه تلاش می‌کند تا همه چیز حل شود. الان اگر از خود باشگاه و بازیکنان و کادرفنی هم بپرسید، می‌گویند که تمرکزشان روی 2 بازی آینده است. الان زمان این است که ما 

بازیکنان و مربیان در کنار هواداران باشیم و هر اتفاقی افتاده را فراموش کنیم تا بتوانیم سومین عنوان قهرمانی متوالی را به‌دست بیاوریم.

خودت با پرسپولیس قرارداد داری؟

 من یک سال دیگر قرارداد دارم و در خدمت باشگاه هستم.

یکی دو روز قبل خبری منتشر شد مبنی بر تمدید 3 ساله قرارداد برانکو. نظر تو به‌عنوان کاپیتان پرسپولیس چیست؟

 اتفاق فوق‌العاده‌ای است که برانکو در پرسپولیس بماند. همه طرفداران هم برانکو را دوست دارند و علاقه‌مندند تا او روی نیمکت پرسپولیس باشد. حضور برانکو به پرسپولیس کمک می‌کند تا در مسیر موفقیت گام بردارد.

تو اگر جای مدیرعامل پرسپولیس بودی، قرارداد برانکو را 3 سال تمدید می‌کردی؟

 چرا که نه. هم برانکو حرفه‌ای است و هم عرب. همه جای دنیا قراردادها به مدت زیاد امضا می‌شود و همین مساله به ثبات تیم هم کمک می‌کند.

سیدجلال حسینی: الان برای دو جام دیگر تلاش می‌کنیم/ بودیمیر مهاجم فوق‌العاده‌ای است

سوال آخر درباره ماریو بودیمیر. خیلی از پیشکسوتان علیه او موضع گرفته و از سبک بازی‌اش انتقاد کرده‌اند. صادقانه بگو، آیا بودیمیر به کار پرسپولیس می‌آید؟

 اتفاقا از نظر من بودیمیر یک بازیکن فوق‌العاده است. توپ را خیلی خوب نگه می‌دارد و همین مساله باعث می‌شود تا رو به جلو حرکت کنیم. بودیمیر با سبک بازی و جاگیری‌هایش خیلی به پرسپولیس کمک می‌کند و من معتقدم که حضورش به سود تیم است.

خبرنگار: امیر اسدی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز