خبرگزاری کار ایران

ترکش‌های موفقیت پرسپولیس روی ساق طارمی؛ آقای گل در قطر درخشید

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۲۸۱

در ادامه بازی‌های هفته دهم لیگ ستارگان قطر تیم الغرافه که مهدی طارمی را مثل ۹ مسابقه اخیرش در خط حمله داشت، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه ثانی بن جاسم به مصاف تیم رده یازدهمی الخور رفت.

به گزارش ایلنا، احمد سراج در دقیقه ۱۵ گل اول الغرافه را به ثمر رساند تا یاران طارمی با پیروزی یک بر صفر نیمه اول دیدار با الخور را پشت سر بگذارند.

مهدی طارمی که در این فصل یک پاس گل داده بود، در دقیقه ۵۱ بازی امشب هم پاس در عمق زیبایی به وسلی اسنایدر داد تا ستاره هلندی با سر توپ و  شوت فنی استثنایی دروازه الخور را باز کند که دو دقیقه بعد از آن هم ولادیمیر ویس، بازیکن تعویضی الغرافه روی پاس اسنایدر سومین گل الغرافه را به ثمر رساند.

پس از سه گل، این بار نوبت ستاره ایرانی الغرافه بود که گلزنی کند و او هم در دقیقه ۶۴ با پاس احمد الیاس و در شلوغی محوطه ۶ قدم الخور توانست گل چهارم تیمش را بزند؛ در دقیقه ۷۱ هم احمد علاءالدین موفق شد پاس ویس را مقابل دروازه خالی الخور تبدیل به گل کند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۳ مهدی طارمی بعد از آنکه پاس ویس را دریافت کرد، دروازه‌بان و مدافع الخور را جای گذاشت و از زاویه بسته و با شوت زمینی به گوشه دروازه الخور گل ششم الغرافه را به ثمر رساند تا در این مسابقه خانگی به پیروزی ۶ بر صفر دست پیدا کنند و با ۱۴ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز