خبرگزاری کار ایران

صنعت نفت بازهم استقلال را از بحران خارج می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۲۱۱

در دور رفت رقابت‌ها دیدار استقلال - صنعت نفت محل اوج‌گیری دوباره آبی‌ها بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر روز شنبه باید در آبادان میهمان صنعت نفت آبادان باشند.

آبی‌ها با وجود برتری پرگل در آخرین دیدار داخلی خود که برتری 4-2 مقابل همنام خوزستانی بود، به دلیل تساوی مقابل الدحیل و حذف از رقابت‌های آسیایی آنهم یک هفته مانده به پایان دور گروهی در شرایط نامناسبی قرار دارند و این امید می‌رود تا با برتری برابر صنعت نفت شرایط روحی خود را بازیابی کرده و از کورس سهمیه آسیایی عقب نمانند.

در دور رفت رقابت‌ها هم صنعت نفت به نوعی سکوی پرتاب آبی‌ها بود و شاگرادن شفر با یک شکست، 2 تساوی یک برد خفیف مقابل استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر شرایط خوبی نداشتند و انتقادات زیادی به عملکرد این تیم‌‌ می‌شد ولی برتری 3-0 مقابل صنعت نفت در هفته چهاردهم این تیم را دوباره به روزهای اوج رساند.

تاثیر برتری پرگل مقابل صنعت نفت در دیدارهای بعدی آبی‌ها دیده شد و آنها در هفته پایانی نیم فصل نخست پیروزی پرگل 5-0 مقابل سپیدرود را رقم زده و در هفته شانزدهم که شروع نیم فصل دوم بود هم پیکان را 4-0 در هم کوبیدند.

با توجه به اینکه استقلال برای ماندن در کورس سهمیه نیاز به 3 امتیاز این بازی دارد، برتری مقابل نفتی‌ها در آبادان از لحاظ روحی هم برای شاگردان مجیدی اتفاق خوبی است و می‌تواند به برتری مقابل سپیدرود در هفته پایانی هم کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز