خبرگزاری کار ایران

کریمی - فرکی؛ نبرد بچه‌‌ محل‌های قدیمی به یاد تمر هندی و تقلب

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۸۳۷

سرمربیان دو تیم پیکان و نفت مسجد سلیمان گذشته پر فراز و نشیبی با هم داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فیروز کریمی و حسین فرکی دو پاسی سابق هستند که در هفته جاری باید به عنوان سرمربیان نفت مسجد سلیمان و پیکان مقابل هم قرار بگیرند. جایی که نفتی‌ها برای فرار از سقوط می‌جنگند ولی پیکان در حاشیه امنیت به سر می‌برد.

این دو مربی پیش از این سابقه تقابل با یکدیگر را در تیم‌های مختلف داشته‌اند. جایی که فیروز کریمی سرمربی شاهین بود و فرکی هدایت نفت را بر عهده داشت یا زمانی که فرکی در سپاهان بود و کریمی ملوان را مربیگری می‌کرد.

تقابل این دو نفر بعضاً به صحبت‌های عجیب و غریب در نشست‌های خبری هم منجر شده است. جایی که فیروز کریمی با طبع طنازانه خود باعث شد فرکی هم قالب خشک همیشگی خودش را بشکند و طرفین به افشاگری علیه هم در زمان تحصیل در مدرسه پرداختند.

این دو به نوعی بچه‌ محل‌های قدیمی هستند و هنوز هم در ایام محرم برای عزاداری به یک هیئت می‌روند.

کریمی - فرکی؛ نبرد بچه‌‌ محل‌های قدیمی به یاد تمر هندی و تقلب

کریمی در یکی از این نشست‌ها با اشاره به یک خاطره گفت: فرکی قدیمی‌ترین دوست من در لیگ است و شاید قدیمی‌ترین دوستان در لیگ برتر ما دو نفر باشیم که دوستی ما به چهل و چند سال پیش باز می‌گردد. از آن زمان فرکی از من می‌ترسید، روزی در مدرسه او تمرهندی داشت و به من نمی‌داد. زمانی که پشت در کلاس آمد با رو‌اندازی سفید خودم را نشان دادم و او تمرهندی را انداخت و فرار کرد و ما نیز آن تمرهندی را با کمال میل خوردیم. این ترس از همان زمان در وجود فرکی وجود دارد.

فرکی هم وقتی از خبرنگاران شنید که کریمی این حرف را در نشست خبری گفته در عین ناراحتی به خاطر باخت تیمش از اظهارات طنز کریمی به خنده افتاده بود گفت که در دوران تحصیل و در زمان امتحانات به فیروز کریمی تقلب هم داده است تا مرد بذله‌گو و شوخ فوتبال ایران بتواند مدرک تحصیلی‌اش را به موقع دریافت کند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز