خبرگزاری کار ایران

حضور در ایران منتفی شد؛ رنار به مصر می‌رود

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۸۱۸

نشریه فرانسوی اکیپ از احتمال جدایی هروه رنار از تیم ملی مراکش بعد از رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا خبر داده تا بار دیگر گوش مشتریان احتمالی او از جمله فدراسیون فوتبال ایران تیز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رنار بعد از 20 سال مراکش را به جام جهانی رساند اما تیمش از گروهی که ایران، پرتغال و اسپانیا در آن حضور داشتند نتوانست به دور بعد صعود کند. پس از این رقابت‌ها بود که اخبار زیادی در مورد جدایی رنار از تیم مراکش منتشر شد و از تیم ملی ایران به‌عنوان مقصد بعدی او نام برده شد و حتی گفته می‌شد ممکن است کارلوس کی‌روش جای او را روی نیمکت مراکش بگیرد، هرچند خود او این شایعات را حاشیه‌سازی مخالفانش توصیف کرده بود. او در این باره گفته بود: شخصی نزدیک به رسانه‌ها از زمان حضورم در مراکش تلاش می‌کند تا با انتشار خبرهای دروغ وضعیت مرا بی‌ثبات کند اما من روی اهدافم تمرکز می‌کنم. دو بازی تدارکاتی در ماه مارس مقابل مالاوی و آرژانتین در پیش داریم. پس از آن باید روی آماده‌سازی مراکش برای حضور در جام ملت‌های آفریقا متمرکز شویم.

رنار در این مدت رابطه پرتنشی با فدراسیون فوتبال این کشور و همینطور مطبوعات مراکشی داشت و بارها شایعاتی در احتمال جدایی او منتشر شد و حالا به نظر می‌سد که جدایی او قطعی شده. همین چند هفته قبل بود که رسانه‌های فرانسوی از مذاکره او با المپیک لیون خبر دادند و اعلام کردند که احتمالا او جانشین برونو ژِنِزیو خواهد شد اما رنار که دوران کوتاه حضورش در لوشامپیونا با سوشو و لیل، چندان موفقیت‌آمیز نبود، اعلام کرد که هیچ تماسی با مدیران لیون نداشته است.

 اما اکنون اکیپ ادعا کرد که این مربی موفق که با زامبیا و ساحل عاج، قهرمان جام ملت‌های آفریقا شده، در پایان تورنمنت پیش رو، از تیم ملی مراکش نیز جدا خواهد شد و گفته می‌شود مصر مقصد آتی سرمربی مراکش خواهد بود و او هدایت باشگاهی از مصر را بر عهده خواهد گرفت. اکیپ مدعی شد مسوولان فدراسیون فوتبال مراکش قصد دارند ژنزیو را به‌عنوان مدیر فنی به کار بگیرند اما از جانشین احتمالی رنار نامی برده نشده است. در این بین، یک سایت مراکشی ادعا کرد که فدراسیون فوتبال مراکش بعد از اخراج مدیر فنی قبلی، برای تعیین مدیر فنی جدید جلسه‌ای داشت که در آن رنار دعوت نشده بود و همین اختلاف آنها که ماه‌ها در سکوت سپری می‌شد را وارد فاز تازه‌ای کرده است. رنار در حالی در این جلسه حضور نداشت که کمک‌های او، مصطفی حاجی و پاتریس بیومله با نورالدین نیبت و عزیز بودرباله از اعضای فدراسیون فوتبال مراکش دیدار و گفت‌وگو کردند. او بعد از اطلاع از این جلسه، به خبرنگاران گفت: دعوت نشدن به جلسه در مورد آینده تیم ملی، نشانه مهمی است، اینکه آینده من بعد از جام ملت‌ها در ابهام قرار دارد اما من حرفه‌ای هستم و در حال حاضر روی این رقابت‌ها تمرکز دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز