خبرگزاری کار ایران

آغاز صحبت‌های رودرروی زیدان با بازیکنان رئال؛ بیل، آخر خط!

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۷۸

نشریه مارکای اسپانیا نوشته است که زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید جلسات خصوصی رودررویی را با تک تک بازیکنانش آغاز کرده و در این میان به گرت بیل، بال ولزی تیم گفته که دیگر به او نیازی نیست و می‌تواند به دنبال تیم جدیدی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیل، مارکوس یورنته و دنی سبایوس سه بازیکنی بودند که زیدان اول از همه تکلیف‌شان را روشن کرده و به آنها گفته که باید آماده جدایی از سفیدپوشان پایتخت اسپانیا باشند. با رفتن زیدان در پایان فصل گذشته، بیل تصمیم گرفته بود در رئال بماند اما اکنون به نظر می‌رسد او باید برنامه‌اش را تغییر دهد. بیل در ترکیب رئال مادرید برای بازی مقابل ویارئال در هفته جاری قرار داده نشد و گفته می‌شود رابطه‌اش با زیدان بدتر از آن است که شانسی برای ماندن داشته باشد.

یورنته و سبایوس هم دو بازیکن بعدی بودند که زیدان به آنها گفته نمی‌توانند روی ماندن در رئال حساب کنند. هیچ یک از این دو بازیکن در این فصل به صورت منظم برای رئال مادرید بازی نکرده‌اند و درست مانند بیل، آنها هم مطلع شده‌اند که روزهای پایانی حضورشان در رئال مادرید را سپری می‌کنند. از زمان بازگشت زیدان آنها هم به ندرت فرصت بازی داشته‌اند. به جز این سه نفر، گویا مارسلو هم بازیکن دیگری بوده است که به دفتر زیدان احضار شده تا درباره آینده‌اش با او صحبت کند اما برخلاف سه بازیکن قبل، به او گفته شده که می‌تواند فصل آینده هم در رئال مادرید بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز