خبرگزاری کار ایران

رفعتی: از هفته بیست و دوم تا به حال داوران اشتباه تاثیرگذار نداشتند

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۱۹

رئیس دپارتمان داوران می گوید داوران تمام تلاش و سعی خود را می کنند تا بازی‌ها را به بهترین نحو ممکن قضاوت کنند.

به گزارش ایلنا،داوود رفعتی با اشاره به عملکرد مثبت داوران در هفته های اخیر عنوان کرد:از هفته بیست و دوم لیگ برتر تاکنون داوری به شکلی بوده است که اشتباهات تاثیرگذار کمی در مسابقات داشتیم. البته داوران تمام تلاش و سعی خود را می کنند تا بازیها را به بهترین نحو ممکن قضاوت کنند. 

رئیس دپارتمان داوران درباره قضاوت داوران در بازیهای لیگ دسته اول فوتبال گفت: عملکرد داوران در این فصل مسابقات لیگ دسته اول را مثبت ارزیابی می کنیم. در خصوص تیم های صعود کننده و سقوط کننده به گواهی همه اهالی فوتبال داوری مشکلی نداشت که جا دارد از کمیته های مسابقات، اخلاق، حراست و داوران تشکر ویژه ای داشته باشم.

 وی در ادامه اضافه کرد: در بازیهای لیگ برتر، اشتباهات تاثیرگذار بسیار کم بود. آنچه مسلم است داور، مربی، بازیکن مکمل یکدیگر هستند. بدون شک احترام به یکدیگر در هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات کمک بسزایی می کند. همچنین داورانی که در بازی‌ها اشتباه داشتند با تیم یا شخص مشکلی ندارند، چرا که آنها همیشه اعتبار خودشان، مهمتر از هر چیزی است و دوست دارند بازیها را به بهترین نحو در زمین مسابقه قضاوت کند. اگر اشتباهی هم در مسابقات وجود دارد، مطمئنا عمدی نبوده است.

 رئیس دپارتمان داوران با توجه به قضاوت خوب داوران در هفته های اخیر گفت: در هفته گذشته اوج قضاوت ها را در تبریز و مسجد سلیمان شاهد بودیم.

رفعتی درباره دیدارهای هفته 299 لیگ برتر گفت: این هفته بازیهای مهم و حساسی پیش‌رو داریم که یکی از آنها در مشهد، بازی بین دو تیم پدیده و سپاهان است که از حساسیت بالایی در جدول برخوردار است. سعی کردیم بهترین تیم داوری را برای این مسابقه در نظر بگیریم. همچنین در بقیه دیدارها نیز داوران را با وسواس خاصی انتخاب کردیم. امیدوارم با همکاری باشگاه‌ها، مسئولان برگزار کنندگان مسابقات، بتوانیم این دو هفته لیگ برتر را به خوبی به پایان برسانیم.

 رئیس دپارتمان داوران در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات رئیس فدراسیون در انتخاب داوران و ناظران، کمیته و دپارتمان با وسواس خاصی داوران را برای این دو هفته چیدمان کردیم. ضمن اینکه 8 داور و کمک داور بین المللی را به خاطر حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2019 در اختیار نداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز