خبرگزاری کار ایران

ناصری: جلوی پدیده از خیلی تیم ها بهتر بودیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۵۶۱

مدافع راست سایپا گفت: فکر می‌کنم برخلاف خیلی از تیم‌ها نمایش خوبی مقابل پدیده داشتیم و آنها پیروزی آسانی به دست نیاوردند. ما همانقدر شانس داشتیم برای رسیدن به پیروزی که آنها از شانس خودشان استفاده کردند.

به گزارش ایلنا، عبدالله ناصری، مدافع راست سایپا معتقد است نمایش خوبی برابر پدیده به عنوان مدعی دستیابی به سهمیه به جا گذاشته‌اند و مغلوب انگیزه حریف برای دستیابی به پیروزی شده‌اند.


وی درباره نتیجه و شکست در این دیدار بعد از برکناری علی دایی گفت: فوتبال است و ما اما همچنان با انگیزه پیروزی در این بازی حاضر شده بودیم. فکر می‌کنم برخلاف خیلی از تیم‌ها نمایش خوبی مقابل پدیده داشتیم و آنها پیروزی آسانی به دست نیاوردند. ما همانقدر شانس داشتیم برای رسیدن به پیروزی که آنها از شانس خودشان استفاده کردند.


ناصری درباره حضور در پست دفاع راست و تخصصی خود گفت: به هرحال من سال‌ها در این پست بازی کردم و از نظر فنی بهتر با این پست آشنایی دارم. در این بازی البته مصدومیت جزیی در اواسط آن داشتم که کمی کارم را سخت کرد. با این حال همچنان تلاش خواهیم کرد تا در دو بازی آینده به نتیجه برسیم و جایگاه خوبی را در جدول به خودمان اختصاص دهیم. 


مدافع راست سایپا در ادامه گفت: تیم ما در فاز دفاعی عملکرد خوبی از خود برابر تیم مدعی پدیده به اجرا گذاشت و به خوبی توانستیم راه های نفوذ حریف را ببندیم و تک گل بازی از روی ضربه ایستگاهی به دست آمد. ما در این بازی با توجه به اینکه حریف بیشتر به دنبال پیروزی بود چشم به ضدحملات دوخته بودیم که چند موقعیت مناسب هم داشتیم که از به ثمر نشاندن آن موفق نبودیم. عدم تمرکز در یارگیری در نیمه دوم کار دست مان داد و در نهایت در این بازی شکست خوردیم.


وی درباره جدال هفته آینده برابر تیم سقوط کرده استقلال خوزستان گفت: درست است که آنها سقوط کرده‌اند اما با انگیزه‌های شخصی برای رسیدن به نتیجه تلاش خواهند داشت. استقلال خوزستان بازیکنان جوان خوبی دارد که اگر بخواهیم آنها را دست کم بگیریم کارمان سخت خواهد شد. باید تلاش کنیم در دو بازی آینده به نتیجه برسیم تا با رتبه تک رقمی فصل را تمام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز