خبرگزاری کار ایران

لطف بزرگ بنیادی‌فر در حق فرهاد مجیدی

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۵۷

داور بازی روز گذشته استقلال، مجیدی را از چالش جدی در اولین بازی نجات داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته در جریان دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان که نخستین بازی با حضور فرهاد مجیدی رو نیمکتش بود موفق به ثبت برتری 4-2 شد تا سرمربی جوان آبی‌ها کارش را با یک برد پرگل شروع کند.

در جریان این دیدار حسین حسینی روی مهاجم حریف در حالی که در موقعیت خطرناک گلزنی قرار داشت مرتکب خطای پنالتی شد و در حالی بنیادی‌فر حسینی را با کارت زرد جریمه کرد که خیلی از کارشناسان داوری عقیده داشتند حسینی باید با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج می‌شد.

در صورت اخراج حسینی، هم استقلال 10 نفره می‌شد و احتمالا باید بازی را با یک یار کمتر و با تساوی 2-2 ادامه می‌داد کارش برای بردن سخت می‌شد و هم از طرفی مجیدی مجبور بود رحمتی را به زمین بازی بفرستد.

صحبت‌هایی که از استقلال مطرح است حکایت از رابطه نه چندان خوب مجیدی با رحمتی دارد و با اخراج حسینی در این بازی، کاپیتان استقلال هم تا پایان این دیدار باید وارد زمین می‌شد و هم در بازی بعدی به دلیل محرومیت حسینی فیکس بازی می‌کرد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد بنیادی‌فر با مهربان بودنش در این صحنه مجیدی را از اولین چالش جدی دوران مربیگری خود نجات داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز