خبرگزاری کار ایران

همدانی: حضور مجیدی زود اما عاقلانه بود / استقلال هنوز می‌تواند نگاهی به قهرمانی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۵۸۲

پیشکسوت استقلال تهران اظهار داشت: مطمئنا خود فرهاد هم راضی نیست که سال بعد هم روی نیمکت باشد؛ او سال بعد باید دانشش را زیاد کند و در سال‌های آینده دوباره به تیم کمک کند.

به گزارش ایلنا، ستار همدانی در گفت و گو با برنامه "تهران ورزشی" رادیو تهران درخصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال تهران، اظهار داشت: قبل از اینکه درباره فرهاد صحبت کنم درباره مجیدی که محبوب است و زحمات زیادی کشیده بگویم، همه پیشکسوتان با من هم نظر هستند که خیلی این اتفاق برای او زود بود اما حضور او برای این پنج بازی با توجه به مشکلاتی که استقلال دارد، عاقلانه بود.

پیشکسوت استقلال درباره برکناری وینفرد شفر گفت: قطع همکاری با شفر در این مقطع عاقلانه بود تا مجیدی نفر اول بودن در استقلال را تجربه کند. اتفاق خوبی برای کسب تجربه است و مطمئنا خود فرهاد هم راضی نیست که سال بعد هم روی نیمکت باشد؛ او سال بعد باید دانشش را زیاد کند و در سال‌های آینده دوباره به تیم کمک کند.

همدانی گفت: فرهاد این کاریزما را دارد تا هماهنگی را بین بازیکنان ایجاد کند. الان آنها هنوز می‌توانند به سهمیه دست پیدا کنند و نیم نگاهی هم به قهرمانی داشته باشند. 

بازیکن اسبق استقلال در پاسخ به این سوال که پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ ثبات داشته اما استقلال طی چند سال اخیر چند سرمربی عوض کرد است، گفت: از شما بسیار ممنونم که این سوال را پرسیدید. یکی از مشکلاتی که نه تنها گریبانگیز استقلال است مشکل ریشه‌ای و بنیادی فوتبال و کشور ماست. متاسفانه عدم ثبات همیشه به باشگاه‌ها ما ضربه زده است. اگر یک مدیری روی کار می آید و بالای سر کار حضور دارد در زمانی که در اختیار دارد باید به دنبال شاد کردن هواداران باشد و ساختار باشگاه را هم ساماندهی کند نه اینکه تنها خودش را نجات بدهد چون اینطور هرگز یک تیم موفق نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز