خبرگزاری کار ایران

چرا باید یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به آنالیزور خارجی بدهیم؟

منزوی: اهداف استقلال با شفر محقق نشد / قرار نیست مجیدی سرمربی دائمی باشد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۴۸۶

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درباره پایان همکاری با وینفرد شفر و معرفی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت صحبت کرد.

کامران منزوی در گفت و گو با ایلنا، درباره برکناری وینفرد شفر از سرمربیگری استقلال تهران اظهار داشت: روند استقلال مناسب نبود، بالاخره وقتی شما در هر جایی و هر پستی کاری را آغاز می‌کنید یک هدفی برای خود تعیین می‌کنید و درباره آقای شفر شواهد گویاست که تا این لحظه هیچ کدام از اهداف محقق نشده بود و وقتی شما در مسیری برای رسیدن به هدفی موفق نیستید باید تغییر مسیر بدهید.

او در ادامه در این باره که امکان همکاری با شفر تا پایان فصل با توجه به قرارداد او ممکن نبود گفت: نه، دیگر این اتفاق بستگی به نظر افراد تصمیم گیرنده باشگاه دارد و ادامه روند با شفر غیرممکن بود و خواسته‌های طرفداران تحت الشعاع قرار گرفته بود.

منزوی افزود: باتوجه به اختیارات مدیرعامل باشگاه و صحبت‌هایی که صورت گرفته بود ایشان تصمیم گرفتند که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت فعلا سرمربیگری تیم را تا پایان 5 مسابقه باقی مانده حضور داشته باشد و همکاری او موقت است. اندیشه‌های مدیریت باشگاه این نبوده که مجیدی سرمربی دائمی استقلال باشد و ایشان هم با توجه به وضعیت فعلی تیم ریسک کرده‌اند.

او خاطرنشان کرد: ​فرهاد مجیدی از تیم بهمن به استقلال آمد و او را خیلی خوب می‌شناسیم. این شرط خود فرهاد است که سرمربی دائم نباشد و آنها که می‌گویند که دائمی خواهد بود می‌خواهند سنگ اندازی کنند. مطمئنا ما حواسمان به سرمایه هایمان است و خود فرهاد هم بسیار باهوش است و این که میگوید حاضر نیستم سرمربی فصل آینده باشیم نشان می‌دهد که این عقلانیت را دارد که مانند برخی از سرمربیان جوان نسوزد. برای فصل بعدی در پایان فصل تصمیم گیری خواهیم کرد و در حال حاضر باید به مسابقات پیش رو نگاه کنیم.

منزوی در پاسخ به این سوال که با توجه به فسخ قرارداد باید حدود 16 میلیارد تومان به شفر پرداخت کنند گفت: در رابطه با پایان همکاری با آقای شفر هم بگویم که با توجه به اینکه یک فصل از قرارداد او باقی مانده است باید باشگاه درباره باقی مانده مطالبات مذاکره کند. سوال من اینجاست، سرنوشت استقلال مهمتر است یا 15 16 میلیارد تومان؟ کسانی که این قرارداد را امضا کرده‌اند باید پاسخ بدهند. سرمربی بعدی که داخلی یا خارجی باشد به آقای فتحی گفتم نباید قرارداد ترکمن چای باشد. شما 100 میلیارد خرج کنید در جام حذفی کنار بروید، در لیگ برتر نتیجه خوبی نگیرید و در آسیا هم صعودتان به اما و اگر برسد چه فایده دارد؟

او در پایان درباره حضور آنالیزور خارجی در استقلال گفت: آنالیزور نداشتیم که باید از خارج می‌آوردیم درد زیاد است اما صحبت نمی‌کنیم که کسی ناراحت نشود. وقتی می‌شود با 300 میلیون تومان یک آنالیزور داخلی بیاوریم چرا باید یک میلیارد و 500 میلیون تومان خرج کنیم؟ مگر قحطی بود؟ ما ایمان عالمی، امید روانخواه و چند بازیکن با استعداد دیگر اینگونه داریم که در گذشته به استقلال خدمت کرده‌اند و حالا هم جزو بهترین‌ها هستند. امیدوارم از این به بعد دیگر صحبت نکنیم و روی روند کاری باشگاه تمرکز کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز