خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش به رادو برای بازی سرنوشت‌‌ساز

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۴۴

بیرانوند ممکن است در جشن قهرمانی پرسپولیس حاضر نباشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس روز گذشته در تبریز به مصاف تراکتورسازی رفت و در این دیدار به تساوی یک - یک رضایت داد تا سرنوشت قهرمانی همچنان پیچیده باشد و به دو هفته پایانی برسد.

در جریان این دیدار علیرضا بیرانوند، گلر پرسپولیس به دلیل اتلاف وقت از داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد تا چهار کارته شود و دیدار هفته بیست و نهم مقابل ماشین سازی در تهران را از دست بدهد.

در نبود بیرانوند وظیفه حراست از دروازه پرسپولیس بر عهده بوژیدار رادوشوویچ است و او باید جای خالی گلر ملی‌پوش سرخپوشان را پر کند.

با توجه به امتیازات جدول، در صورتی که سپاهان موفق نشود در دیدار این هفته خود مقابل ماشین سازی در اصفهان به پیروزی برسد، سرخپوشان هفته آینده با برتری مقابل این تیم در تهران جشن قهرمانی می‌گیرند و به این ترتیب ممکن است بیرانوند در دیدار قهرمانی سرخپوشان غایب بوده و این رادوشوویچ باشد که در بازی قهرمانی پرسپولیس در ترکیب اصلی باشد و هنگام سوت داور مسابقه با هم‌تیمی‌هایش به شادی بپردازد.

در صورت برتری سپاهان مقابل ماشین سازی اختلاف دو تیم به 3 امتیاز کاهش خواهد یافت و در این شرایط قهرمانی سرخپوشان با برتری مقابل سبزهای تبریزی در هفته آینده قطعی نخواهد شد و ممکن است با احتساب نتیجه بازی پدیده - سپاهان این قهرمانی مسجل شود و یا کار به هفته پایانی بکشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز