خبرگزاری کار ایران

بوژیدار رادوشوویچ در گفت و گو با ایلنا:

وظیفه من گل نخوردن است/ هر وقت پرسپولیس احتیاج داشت، آماده ام/ هیچ بازیکنی به تنهایی نمی‌توانست دو قهرمانی به دست بیاورد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۶۷۵

دروازه بان کروات پرسپولیس درباره آخرین وضعیت خودش و تیمش پیش از بازی با فولاد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یکی از مهمترین تغییرات پرسپولیس در بازی برابر پدیده، حضور بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات این تیم درون گل بود. سنگربانی که در نبود بیرانوند عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست با سیو چند فرصت خوب، اولین کلین شیت فصل را دشت کند و به خوبی جای علیرضا بیرانوند را پر کند.

این دروازه بان کروات در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار با پدیده اظهار داشت: بازی خیلی سختی مقابل پدیده داشتیم. آنها تیم بسیار خوب و باکیفیتی بودند که در تمام جریان بازی ما را تحت فشار قرار دادند. با این حال در بازی اول فصل، مهمترین نکته کسب سه امتیاز و استارت خوب بود که این اتفاق هم رخ داد و شروع مان در لیگ هجدهم فوق العاده بود.

وی در ادامه درباره عملکرد خوب خودش در این مسابقه و سیو چند فرصت ایده آل تصریح کرد: پدیده تیم بسیار خطرناکی بود. آنها خصوصا در نیمه دوم موقعیت های زیادی را خلق کردند اما در جواب سوال شما باید به گفتن یک جمله اکتفا کنم. وظیفه یک دروازه بان گل نخوردن و محافظت از دروازه و تیم است. فقط همین.

دروازه بان سرخپوشان تهرانی درباره حمایت خوب هواداران این تیم در مشهد که موجب ناراحتی تیم میزبان هم شده بود بیان داشت: البته اتفاق بسیار هیجان انگیزی بود. هر وقت که ما در مشهد بازی داریم ساپورت و حمایت بسیار خوبی را از طرفدارانمان دریافت می کنیم. آنها بازیکن شماره دوازدهم ما هستند و خیلی خوشحالم که آنها ما را انتخاب کردند و مانند روز اول حمایت خود را فریاد می زنند.

وی در پاسخ به این سوال که همچنان در ترکیب اصلی است یا به نیمکت می رود خاطرنشان کرد: سرمربی تیم باید نظر بدهد که چه کسی بازی کند و چه کسی نکند. من همیشه به نظر برانکو احترام گذاشته ام و بازهم می گذارم. تنها قولی که می توانم به کادر فنی و هواداران بدهم این است که صد در صد توانم را در تمرینات می گذارم و سخت کار می کنم و هر وقت که پرسپولیس به من احتیاج داشت؛ آماده هستم. در حال حاضر تیم بر هر چیزی و شخصی اولویت دارد و این صحبتی است که همیشه داشته ام.

رادشوویچ درباره جدال با فولاد خوزستان در هفته دوم و اینکه شاگردان پورموسوی بازی نخست را برده اند و حالا برای انتقام شکست فصل قبل به آزادی می آیند گفت: مطمئنا فولاد تیم خوب و باکیفیتی است. ما بازیهای بسیار سخت و پرچالشی را در این چند سال مقابل آنها داشتیم و این بار مانند دفعات قبل است. با این حال علی رغم تمام احترامی که برای این تیم قائل هستم اما ما پرسپولیس هستیم. ما احتیاج داریم که در هر مسابقه برای برد و کسب سه امتیاز به زمین برویم. وظیفه ما خوشحال کردن هواداران است و حالا هم باید در اولین بازی فصل که در ورزشگاه آزادی انجام می دهیم، برد را مال خود کنیم.

رادوشوویچ در پایان درباره اینکه با بازگشت بیرانوند دوباره به نیمکت برمی گردد گفت: قبل گفته ام و حالا بازهم این مساله را تکرار می کنم. اصلا مهم نیست که چه کسی درون دروازه باشد. فقط پرسپولیس مهم است. هیچ بازیکنی از تیم ما به تنهایی نمی توانست دو قهرمانی اخیر در لیگ را کسب کند و موفقیت گفته شده حاصل یک کار تیمی است. تیم پرسپولیس است که برنده می شود نه شخص خاصی. هر زمانی، هر دقیقه ای و در هر برهه ای از فصل که تیمم به من احتیاج داشته باشد برای انجام وظیفه آماده هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز