خبرگزاری کار ایران

تمجید دوباره ستاره ایتالیایی از مسی؛

بالوتلی: اگر عاشق فوتبال هستید، رونالدو را با مسی مقایسه نکنید

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۳۷

مهاجم تیم ملی ایتالیا اعتقاد دارد لیونل مسی بازیکنی است که او را نباید با هیچ کس دیگر مقایسه کرد و حتی کریستیانو رونالدو هم بازیکنی نیست که در سطح مسی باشد.

به گزارش ایلنا، بارسلونا دیشب موفق شد با نتیجه پر گل سه بر صفر لیورپول را شکست دهد تا این تیم در یک‌قدمی صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد. لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا یک بار دیگر نشان داد بازیکنی فرازمینی است و عصای دست والورده در بازی دیشب بود. درخشش مسی باعث شد دیداری که به نظر می‌رسید سخت‌ترین بازی فصل بلوگرانا باشد با بهترین نتیجه ممکن به پایان برسد و این تیم را در آستانه صعود به فینال قرار دهد. 

مسی در این دیدار دو بار برای تیمش گلزنی کرد تا به رکورد 600 گل زده در لباس بارسلونا برسد. مسی که با ناکامی در بازی‌های جام جهانی 2018 این فصل را آغاز کرد، عملکردی فوق‌العاده در لباس بارسلونا داشته و هم در لالیگا و هم در اروپا آقای گل است و در صورت قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا می‌توان او را شانس اصلی کسب توپ طلای امسال دانست. 

اما برخلاف لیونل مسی، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس فصل خوبی را تجربه نکرده و با شکست برابر آژاکس از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا در این فصل قائله را به ستاره آرژانتینی ببازد. 

ماریو بالوتلی بعد از درخشش دیروز مسی برابر لیورپول در تمجید از این ستاره آرژانتینی، گفت: « اگر عاشق فوتبال هستید و برای احترام گذاشتن به این ورزش، لطفا دست از مقایسه مسی با شماره 7 یوونتوس بردارید. »

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز