خبرگزاری کار ایران

بابت نیمکت نشینی تابع نظر حسین اقا هستم

رحمانی: اگر موتور پیکان دیر روشن نمی‌شد، مدعی بودیم!

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۵۱۳

هافبک میانی گلزن پیکان معتقد است تغییر کادرفنی شکل گرفته باعث شده تا کمی زمان برای هماهنگی تیم نیاز باشد.

به گزارش ایلنا،حسین فرکی بعد از عبور از روزهای تلخ با پیکان حالا کمی آرامش را با نتایج خوبی که این تیم در چند هفته اخیر به دست آورده تجبه می‌کند و امید دارد بتواند در انتهای لیگ با یکی، دو پله صعود در جدول یک پایان بهتری را برای این تیم خودروساز رقم بزند. ماهان رحمانی هافبک میانی گلزن پیکان که در زمان حسین فرکی توانست فرصت بهتری و بیشتری نسبت به زمان جلالی پیدا کند معتقد است موتور این تیم دیر روشن شد وگرنه می‌توانست یکی از مدعیان بالانشین جدول باشد.

پیکان متحول شده این هفته یک جدال سخت در اهواز مقابل فولاد دارد. بازی را چطور می‌بینی؟

در روزهای پایانی لیگ خدا را شکر پیکان توانست خودش را پیدا کند و به نظرم حیف شد که این تیم دیر به خودش آمد چون می‌توانست یکی از‌شانس‌های اصلی کسب سهمیه باشد. یک جدال سخت این هفته پیکان در اهواز مقابل فولاد دارد که کسب سه‌امتیاز این مسابقه برای ما اهمیت زیادی دارد تا جایگاه خودمان را در جدول بهبود ببخشیم. فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ است که آن‌ها هم به نظرم با افشین قطبی کمی بدشانس بودند. به هرحال برای سه‌امتیاز به میدان می‌رویم و امیدوارم در ادامه روند خوب مان دست پر به تهران برگردیم.

خودت در پایان لیگ چه جایگاهی را برای پیکان متصور هستی با توجه به این‌که دیگر نه برای بقا و نه برای سهمیه کار را دنبال می‌کنید؟

مهمترین مساله ما یک پایان خوش است تا بتوانیم از اعتبارمان دفاع کنیم. خدا را شکر در این چند هفته با عبور از طلسم بدشانسی‌ها اوضاع بهتر است و اگر مقابل سپیدرود و نفت مسجدسلیمان بدشانس نبودیم، هدف گذاری مان برای جایگاه ششم راحت‌تر بود.

مثل نیم‌فصل که گل زدی و مجید جلالی تو را به نیمکت چسباند فرکی هم این روزها بعد از چند بازی بهره بردن از تو بازهم با گلزنی نیمکت نشینت کرد؟

 تابع نظر کادرفنی هستم و با این‌که‌امسال فصل پرفراز و نشیبی داشتم اما مدام سعی داشتم بهترین عملکرد را در تیم چه در زمان آقا مجید جلالی و چه حالا که حسین آقا فرکی هستند داشته باشم. این تصمیم فنی است و من هم به عنوان بازیکن تابع نظر کادرفنی هستم. به نظرم این فصل با توجه به شرایط خوبی که داشتم اگر بیشتر به میدان می‌رفتم تعداد گل هایم بیشتر می‌شد اما کادرفنی این‌طور در نظر گرفت و من هم بحثی بابت این موضوع ندارم.

خودت فکر می‌کنی مشکل پیکان چه بود که به یکباره از آن بحران خارج شدید؟

به هرحال هر تیمی در هر مقطعی می‌تواند با مشکلاتی مواجه باشد و پیکان هم از این قاعده مستثنی نبود. جدا از بدشانسی تغییر کادرفنی هم کمی زمان می‌خواست تا تیم بتواند به هماهنگی برسد و حالا این اتفاق افتاده و همدل و هماهنگ کار را پیش می‌بریم. به نظرم حیف که موتور پیکان دیر روشن شد وگرنه پتانسیل حضور در جمع مدعیان را داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز