خبرگزاری کار ایران

پیکان - پارس جنوبی؛ نوار ناکامی تارتار پاره می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۴۳

در هفته‌ی بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های پیکان و پارس جنوبی جم بوشهر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیکان که در هفته‌ی گذشته دست به کار بزرگی زد و پس از چهار هفته ناکامی توانست تراکتور را در تبریز و در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام با یک گل شکست دهد، اکنون با 28 امتیاز از 26 بازی جایگاه یازدهم جدول رده بندی را در اختیار دارد.

پیکان که با هدایت فرکی نیز نتوانسته چندان تغییری در روند ضعیف خود در فصل جاری ایجاد کند و در شش دیدار اخیر 8 امتیاز گرفته، در صورت برد برابر پارس جنوبی می تواند رتبه‌ی خود را تک رقمی کند و امیدوار باشد که فصل را در جایگاهی بهتر به پایان برساند.

پارس جنوبی جم که برای دومین فصل متوالی با هدایت تارتار در لیگ برتر حضور دارد، در هفته‌ی گذشته برابر سپیدرود قعر جدول در خانه‌ی خود متوقف شد و اینک با 29 امتیاز از 26 بازی در رتبه ی نهم جای دارد.

پارس جنوبی در شش دیدار گذشته‌ی خود عملکرد بسیار بدی داشته و تنها موفق به کسب 4 امتیاز شده و مقابل پیکان که با برد تراکتور روحیه ای خوب و شرایط مناسبی دارد کار سختی پیش رو دارد، به ویژه آن که در این بازی میهمان است و مجید علیاری، مهاجم تاثیرگذار خود را نیز به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

دیدار پیکان و پارس جنوبی جم عصر پنجشنبه، ساعت 16 به میزبانی پیکان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز