خبرگزاری کار ایران

صنیعی‌فر: خودم را یک مازندرانی و متولدشده نساجی می‌دانم

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۴۴۲

فرهاد صنیعی‌فر مالک و رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی مازندران به‌مناسبت فرا رسیدن روز ۹ اردیبهشت «سالروز صعود تیم نساجی به لیگ برتر» طی یادداشتی این روز بزرگ را به مردم مازندران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، متن این یادداشت به شرح زیر است؛

به نام خدای رحمان

➖حقیقت امر، قلم‌فرسایی در چنین لحظاتی برای یادآوری آن روز بزرگ سخت بوده و به آسانی قابل تفسیر نیست، خدای متعال انواع لذائذ را در این دنیا برای بندگانش قرار داد اما به نظر من هیچ چیزی به‌مانند شاد کردن دل مردم عزیزمان شیرین‌تر و لذت‌بخش‌تر نیست.

➖تولیت تیم بزرگ و ریشه‌داری چون نساجی مازندران، شاید بزرگ‌ترین تجربه زندگی‌ام بوده و خدا را شاکرم این فرصت طلاییِ خدمت نصیب حالم شد؛ اگر تاکنون به هر موفقیتی در هر زمینه‌ای رسیده‌ام یقیناً بدون توجهِ خدای متعال و حمایت مردم عزیز این امر میسر نبوده است و فی‌الواقع خدمت‌گذاری را یک فرصت، نعمت و روزی می‌دانم و خدای ناکرده هیچ چشم‌داشتی به غیر از تأمین منافع عمومی در این زمینه نداشته‌ام.

➖از سرآغاز حضور قدرتمندانه نساجی در فصل گذشته لیگ آزادگان، با توکل به خدای متعال و بهره‌گیری از تجربیات بزرگان، تمام عزم و ظرفیت‌های موجود را جزم کردیم تا بتوانیم هدیه بزرگی به مردم دوست‌داشتنی مازندران دهیم، شاید دیگر هیچ‌گاه چنین فضای خوف و رجایی را با این تکرر و شدت درک نکنیم اما شکرگزاریم در اوج ناامیدی‌ها، هیچ لحظه‌ای یأس به سراغ بنده به عنوان رأس هرم مجموعه بزرگ نساجی، نیامد و یقین داشتیم خدا قرار است به ما نگاه کند.

➖اهل مازندران نیستم اما متولدشده‌ باشگاه کبیر نساجی هستم و از روزی که مُهر نساجی بر پیشانی‌ام حک شد، خود را یک مازندرانی و دلباخته نساجی می‌دانم و امید دارم چه مسئولین و چه مردم عزیز، همواره فرزندشان را یاری‌گر باشند و لحظه‌ای مرا تنها نگذارند تا انشاالله با هم صعود نساجی به قله‌های افتخار و حضور عزتمندانه این تیم بزرگ در آینده‌ای نزدیک در جام باشگاه‌های آسیا نظاره‌گر باشیم.

➖جا دارد تشکر ویژه و قدردانی داشته باشم از همه زحمت‌کشان باشگاه، از بازیکنان غیرتمند، از کادر فنی و به‌ویژه جواد نکونام عزیز که قهرمانانه و مردانه تا ثانیه‌های آخر برای موفقیت نساجی ایستادگی و مقاومت کردند.

➖نهم اردیبهشت‌ماه نماد عزت و افتخاری است که هیچ‌گاه از اذهان پاک نخواهد شد و همه‌ساله با غرور از این روز بزرگ یاد می‌کنیم؛ نُهم اردیبهشت فارغ از یک افتخار ورزشی، درس بزرگ آزادمردی، غیرت، فداکاری، پشتکار، همیت، وحدت و مجاهدت است؛ دل‌های‌تان را آذین‌بندی کنید و خاطرات این روز را همواره مرور کنید.

فرهاد صنیعی‌فر

مالک و رئیس هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز