خبرگزاری کار ایران

یک بچه ۴-۵ ساله هم در فضای مجازی می‌تواند نظر بدهد؛

محسن خلیلی: مردم تبریز خونگرم هستند و مطمئنا مشکلی به وجود نمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۴۸۲

مدیر تیم پرسپولیس در پایان دیدار برابر شپاهان، گفت: امروز اتفاقاتی بدی را در استادیوم شاهد بودیم که از طرف هواداران سپاهان شروع شد.

به گزارش ایلنا،  محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس  بعد از پایان بازی امروز، گفت: بازی پرتنش همراه با اتفاقات بسیار زیادی بود که متأسفانه اتفاقاتی در استادیوم شاهد بودیم که شروع آن از سمت هواداران سپاهان بود. ما به عنوان میزبان جایگاه خوبی را برای حریف در نظر گرفتیم. ابتدا چهار لاین برای هواداران سپاهان در نظر گرفته شده بود که وقتی وارد ورزشگاه شدیم دیدیم ۶ لاین در اختیار آنها قرار گرفته که به این مسئله اعتراض کردیم و در نهایت هواداران ما به طبقه دوم راه داده شدند.

خلیلی در مورد حواشی این بازی و شکسته شدن صندلی‌های ورزشگاه، گفت: با برنامه‌ریزی بهتر می‌شد جلوی برخی از اتفاقات را گرفت انتظار داشتیم این اتفاقات را مشاهده نکنیم. ما همه هم‌وطن هستیم و در یک کشور زندگی می‌کنیم و با هم هم‌زبانیم. اگر این صندلی که پرتاب می‌کنند به سر کسی برخورد می‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد همانطور که دیدید یکی از مأموران حراست هم آسیب دید. باید آرامش ایجاد کنیم. وقتی ما دوست داریم خانواده‌ها به ورزشگاه بیایند این رفتارها را نباید انجام دهیم.

وی در ادامه در واکنش به اینکه سید جلال حسینی به عدم صدور رای بازی تراکتورسازی اعتراض کرده و آیا باشگاه پرسپولیس اقدامی در این مورد نداشته، عنوان کرد: ما مکاتبه کردیم و منتظر هستیم ببینیم چه می‌شود. امیدوارم حقی از کسی ضایع نشود و خیلی سریع و بی‌قصد و غرض تسکین بگیرند تا اتفاقات ناگوار در ورزشگاه مشاهده نشود و شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

محسن خلیلی در مورد بازی جام حذفی پرسپولیس برابر سپاهان و اینکه با اتفاقات امروز آن بازی هم دچار درگیری خواهد شد، گفت: در دیدار ما مقابل ذوب‌آهن هم اتفاقات خوبی نیفتاد. در آنجا فحاشی زیادی به شجاع خلیل‌زاده شد که ما اعتراض‌مان را بیان کردیم امیدوارم تمهیدات لازم اندیشیده شود و آرامش خاصی در آنجا برپا به وجود بیاید. نباید تا این اندازه نگران جو ورزشگاه‌ها باشیم و این اتفاقات را مشاهده کنیم. باید با تمهیدات بیشتر جلوی اینگونه اتفاقات را گرفت.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد تهدید سید جلال حسینی توسط هواداران تراکتورسازی و اینکه از او خواسته بودند به تبریز نیاید، عنوان کرد: متأسفانه در فضای مجازی یک بچه ۴-۵ ساله هم می‌تواند نظر بدهد و مطلب روی سایت بگذارد. مردم تبریز بسیار خونگرم هستند و ایرانی‌ها با فرهنگ غنی که دارند مطمئناً هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید. نباید اجازه بدهیم چند تماشاگرنما آرامش ورزشگاه‌ها را برهم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز