خبرگزاری کار ایران

استقلال بهترین تیم نیم فصل دوم است؛

گل محمدی: امکانات ما با تیم‌های بالای جدول قابل مقایسه نیست / قول می‌دهم تا آخرین لحظه برای سهمیه بجنگیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۴۳۸

سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از بازی برابر استقلال، گفت: 3 امتیاز بازی فردا برای هر دو تیم حیاتی است و هر دو تیم برای برد وارد زمین می‌شوند.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پدیده مشهد در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال گفت: قبل از اینکه در مورد بحث فنی حرف بزنم باید بگویم امیدوارم که مشکل مردم سیل زده حل شود، حساسیت  صدا و سیما نسبت به مشکلات بیشتر شود. تا آنجا که من می‌دانم تا چند ماه دیگر این مشکلات بیشتر و بیشتر هم می‌شود. امیدوارم مشکلات مردم سیل زده هر چه زودتر حل شود و شرایطی به شکلی پیش برود که آنها به زندگی روزمره خود برگردند.

گل‌محمدی در مورد شرایط استقلال در این بازی، گفت: استقلال تیمی قابل احترام است با مهره های خوب. این تیم یکی از شانس‌های قهرمانی است و چون حذفی را از دست داده و در آسیا شرایط خوبی ندارد  برای برد وارد زمین خواهند شد. هم ما و هم استقلال به دنبال ۳ امتیاز بازی هستیم و این برد برای هر دو تیم حیاتی است. هر تیمی از فرصت هایش استفاده کند برنده است و از مردم هم می‌خواهم که به استادیوم بیایند. فردا روز بزرگی برای ما است و امیدوارم فردا تماشاگران پدیده ورزشگاه را پر کنند. اگر این اتفاق بیفتد با حس خیلی خوبی به زمین خواهیم رفت.

وی در ادامه در مورد هدف پدیده در پایان فصل، عنوان داشت: ما از نظر امکانات به خیلی از تیم‌ها نمی‌رسیم ولی حضور آقای حمیداوی باعث شد تا خودمان را تا حدودی جمع کنیم و حتی در بالای جدول با تیم‌های بزرگ تنه به تنه شویم. چند بازی در آینده داریم که حضور ما در آسیا در فصل آتی دست خودمان است. یکی از مباحثی که داشتیم بحث زمین تمرین بود که کیفیت تیم ما را پایین آورد.

وی در ادامه صحبت‌هایش، افزود: بازیکنان ما تا آخرین لحظه پا پس نکشیده و فکر می‌کنیم در 4 بازی پیش رو با انگیزه‌ای که داریم بتوانیم امسال سهمیه آسیا را بگیریم.کار سخت است و ما هم ظرفیت خاصی داریم ولی قول را می‌توانم بدهم که تا آخرین لحظه مبارزه خواهیم کرد.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در پدیده می‌ماند، گفت: من خودم دوست دارم کارم را در پدیده دنبال کنم، اگر امکانات و شرایط فراهم باشد گزینه اول، دوم و سوم من پدیده خواهد بود.

سرمربی پدیده صحبت‌هایش را با اشاره به داوری‌های لیگ برتر ادامه داد و اظهار کرد: صحبت کردن در مورد داوری حساس است و نمی‌شود هر جمله‌ای را در مورد آنها به کار برد. ما امسال خیلی ضرر کردیم و حتی فیلم‌های اشتباهات را به کمیته داوران فرستادیم. باید به داوران اعتماد هم داشته باشیم، کوپال ناظمی هم داور جوان و خوبی است و امیدوارم در بازی فردا قضاوت خوبی داشته باشد و در عرصه های بین المللی موفق باشد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده ضمن تبریک به کارگران گفت: چرخه اقتصاد این مملکت روی شانه های کارگران است و باید احتیاجات آنها را تامین کنیم. در این شرایط اقتصادی آنها باید دل خوش داشته باشند و در این شرایط به اقتصاد مردم کمک کنند.

وی در مورد اینکه آیا در بازی فردا برای بازی هجومی و کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شود، عنوان داشت: نمی‌شود از الان بگویم که فردا 90 دقیقه حمله می‌کنیم چون طبق آماری که امروز دیدم استقلال بهترین تیم نیم فصل دوم بوده و نمی‌شود بی محابا حمله کنیم. این تیم خطرناک است و قدرت گلزنی زیادی دارد. اگر فرصت را به مهاجمان آن‌ها بدهیم که نزدیک دروازه ما شوند کار ما سخت می‌شود. باید ابتدا گل نخوریم و تمرکز کنیم که فرصت گلزنی را به تیم استقلال ندهیم. فکر می‌کنم فردا بازی داریم که در وهله اول برای موفقیت در آن تمرکز خیلی مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز