خبرگزاری کار ایران

رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا؛

ماموریتی ممکن برای پسران یحیی گل محمدی

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۱۰۵

چهر هفته پایانی لیگ برتر برای پدیده مشهد از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است؛ چهار هفته‌ای که می‌تواند بزرگ‌ترین افتخار تاریخ این باشگاه را رقم بزند و آن‌ها را به سهمیه آسیایی برساند.

به گزارش ایلنا، پدیده شهر خودرو لیگ هجدهم را فراتر از انتظار آغاز کرد و تا هفته‌های پایانی نیم فصل اول صدرنشین لیگ برتر بود. درخشش این تیم در لیگ برتر ادامه‌دار نبود. اوج گرفتن تیم‌هایی مثل استقلال و تراکتورسازی در نیم فصل دوم و هم‌چنین افت شاگردان یحیی گل محمدی باعث شد آن‌ها به رتبه پنجم جدول سقوط کنند.

پدیده که تا هفته دوازدهم لیگ برتر فاصله زیادی با تعقیب کنندگانش در جدول رده‌بندی داشت و خیلی‌ها این تیم را شانس اول قهرمانی می‌دانستند حالا باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بجنگد؛ اتفاقی که برای این تیم موفقیت بزرگی به حساب می‌آید و در صورت رخ دادن آن می‌توان به یحیی گل محمدی و تیمش نمره قبولی داد. 

پدیده که اکنون با 46 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد با تراکتورسازی 3 و با استقلال و سپاهان 4 امتیاز فاصله دارد. اختلافی که در نگاه اول ممکن است زیاد و جبران آن در 4 بازی باقی مانده سخت به نظر برسد اما با نگاهی به برنامه بازی‌های این تیم تا پایان فصل می‌توان گفت رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم کاملا ممکن است. 

پدیده تا پایان فصل 4 بازی پیش‌رو دارد که دو تای آن‌ها در مشهد و برابر دو رقیب مستقیم خود یعنی استقلال و سپاهان است. مشهدی‌ها اگرچه تا اینجای فصل عملکرد مناسبی برابر تیم‌های بالای جدولی نداشتند و در بازی‌های بزرگ ضعیف ظاهر شده‌اند اما می‌توانند امیدوار باشند با تکرار درخشش نیم فصل اول خود و حمایت هوادارانشان از این دو بازی سربلند بیرون بیایند. 

بهترین حالت برای تیم مشهدی پیروزی در این دو بازی است. در صورت رخ دادن این اتفاق و باتوجه به رویارویی تراکتورسازی و سپاهان با پرسپولیس در دو هفته آینده و احتمال بالای از دست دادن امتیاز توسط این تیم‌ها شاگردان یحیی گل محمدی می‌توانند امیدوار باشند حتی تا رتبه دوم جدول خودشان را بالا بکشند. 

البته پدیده حتی در صورت قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول هم شانس بالایی برای رسیدن به سهمیه آسیایی دارد. باتوجه به حضور پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی و احتمال بالای قهرمانی این دو تیم و اینکه آن‌ها به احتمال زیاد جزو سه تیم بالای جدول در پایان فصل  خواهند بود، تیم چهارم لیگ هم این شانس را خواهد داشت به لیگ قهرمانان آسیا برسد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز