خبرگزاری کار ایران

علوی: هفته به هفته نترس‌تر بازی می‌کنیم / تاکتیک نساجی عقب نشستن بود

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۲۶۶

سرمربی استقلال خوزستان گفت: در این بازی قدرت تیم ما به نساجی چربید. تیمی هستیم که همه در دفاع و حمله با هم مشارکت می‌کنند، اما به هرحال سخت است وقتی همه با هم دفاع می‌کنیم بخواهیم یک باره به فاز حمله برویم.

به گزارش ایلنا، محمد علوی پس از تساوی شاگردانش در هفته بیست و هفتم مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم به دنبال سه امتیاز بودند، اما متاسفانه هر تیم به یک امتیاز بسنده کرد. شاهد هستیم که تیم ما هفته به هفته بهتر و نترس تر بازی می‌کند. در این بازی قدرت تیم ما به نساجی چربید. تیمی هستیم که همه در دفاع و حمله با هم مشارکت می‌کنند، اما به هرحال سخت است وقتی همه با هم دفاع می‌کنیم بخواهیم یک باره به فاز حمله برویم. در دفاع خوب هستیم و در حمله هم روز به روز بهتر می‌شویم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص کم بازی کردن نامداری گفت: او بازیکن ملی پوش و قابلی است، اما اعتقاد دارم هر بازیکنی باید خودش را در تمرینات و فرصتی که به دست می‌آورد باید نشان دهد.

علوی درباره شرایط مسابقه امروز گفت: نساجی در این مسابقه عقب نشسته بود و تاکتیک آنها این بود. ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم تا ضد فوتبال و 70 درصد بازی هم در اختیار ما بود. وقتی تیمی عقب می‌نشیند سخت است که بتوانید گلزنی کنید.

وی در مورد اینکه جلالی از تیم استقلال خوزستان تمجید کرد، گفت: جلالی استاد من است و چیزهای زیادی از او یاد گرفته‌ام و در تیم‌هایی که بوده همیشه بازی‌های خوبی را از آنها شاهد بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز