خبرگزاری کار ایران

نشست هماهنگی تیم ها برگزار شد

مرحله دوم مسابقات انتخابی دختران زیر 19 سال آسیا – ویتنام

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۰۳۹

ملی پوشان ایران فردا (جمعه 6 اردیبهشت ماه) در اولین دیدار خود برابر ویتنام با لباس سفید به میدان خواهند رفت.

به گزارش ایلنا،جلسه هماهنگی تیم های گروه B مسابقات مرحله دوم انتخابی دختران زیر 19 سال آسیا امروز از ساعت  10 صبح به وقت محلی با حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا، نمایندگان فدراسیون فوتبال میزبان (ویتنام)، ناظر گروه داوری، سرپرستان و نمایندگان تیم های حاضر (ایران، ویتنام، کره جنوبی و لبنان)، مسئولین رسانه ای و پزشک مسابقات برگزار شد.

این نشست درباره مسائلی همچون مرور آیین نامه مسابقات، امور داوری و پزشکی و بازاریابی، امور رسانه ها برگزار و مقرر شد تیم ملی فوتبال جوانان بانوان کشورمان در اولین دیدار با لباس سفید  به مصاف  قرمزپوشان ویتنام (میزبان مسابقات) بروند و در دومین مسابقه خود نیز با لباس سفید برابر قرمز پوشان کره جنوبی  قرار گیرند. همچنین در آخرین دیدار با لباس یکدست سفید به مصاف قرمزپوشان لبنان می روند.

لازم به توضیح است، جلسه هماهنگی مسابقات با حضور فاطمه نصراللهی - سرپرست تیم،  کتایون خسرویار – سرمربی، دکتر مهشید نظریه - پزشک  و زهرا فراهانی، مدیر رسانه ای تیم در فدراسیون فوتبال ویتنام برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز