خبرگزاری کار ایران

سرنوشت ماندن در لیگ دست خودمان است

بایرامی: غیر ممکن است فروزان به من پاس گل بدهد/ هر تیمی مقابل ما می‌بازد چمن مصنوعی را بهانه می‌کند/ با محمد ستاری شرط بستم که نمی‌بازیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۶۳۸

مهاجم سپیدرود در مورد نتایج اخیر تیمش و حاشیه‌های بازی با تراکتورسازی صحبت کرد.

مهرداد بایرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سپیدرود اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی در تیم حاکم است و با نتایجی که در دیدارهای اخیر گرفتیم روحیه و انگیزه تیم بالا رفته و همه هم قسم شدیم تا با کسب امتیازات خوب در 4 بازی باقی مانده شرایطی رقم بزنیم تا از تنها سهمیه استان گیلان در لیگ برتر دفاع کنیم و در لیگ بمانیم.

وی با اشاره به نتایج خوب سپیدرود در دیدارهای اخیر گفت: با روحیه‌ای که آقای دست‌نشان در تیم تزریق کرده است به این خود باوری رسیدیم که در هر بازی می‌توانین نتیجه بگیریم و همین باعث شده با انگیزه برد در هر بازی به میدان برویم و دیدید که تیم بزرگی مثل تراکتورسازی را شکست دادیم.

مهاجم سپیدرود در مورد بازی با تراکتورسازی هم عنوان کرد: نتیجه این بازی شاید برای خیلی‌ها غیر منتظره بود ولی ما خودمان انتظار چنین نتیجه‌ای را داشتیم چرا که برای 3 امتیاز این بازی برنامه داشتیم و می‌دانستیم در نهایت پیروز خواهیم شد.

بایرامی در مورد گلزنی به تیم سابقش در این بازی هم خاطرنشان کرد: من انگیزه خاصی برای بازی با تراکتورسازی داشتم چرا که تیم سابقم است و به نوعی تیمی بود که با آن به فوتبال ایران معرفی و در آن شناخته شدم. البته از جهتی گلزنی به تیم سابقم برایم سخت بود چرا که تراکتورسازی در کورس قهرمانی بود و با این شکست به نوعی کارش گره خورد.

وی با اشاره به اینکه می‌گویند سپیدرود به خاطر بازی در چمن مصنوعی نتیجه می‌گیرد هم گفت: این‌ها همه‌اش بهانه است و هر تیمی که مقابل ما شکست می‌خورد از این حرف‌ها می‌زند. استقلال و پرسپولیس و سپاهان اینجا ما را شکست دادند و کسی چیزی نگفت. چمن مصنوعی ما چمن مصنوعی خوبی است و ما اگر بردیم به خاطر تلاش خودمان و تمریناتی که انجام دادیم بود.

مهاجم سپیدرود در مورد اینکه چرا شهری مثل رشت نباید یک چمن طبیعی داشته باشد هم عنوان کرد: واقعاً خودم هم ماندم چرا اینطور است در حالیکه رشت باید بهترین چمن را در ایران داشته باشد. ما خودمان زمین تمرین‌مان هم همین ورزشگاه سردار جنگل است و باور کنید در این مدت انواع و اقسام مصدومیت‌ها و دردها را داشته‌ام.

بایرامی در مورد گل‌هایی که به تراکتورسازی زد و حرف و حدیث‌هایی که ایجاد شد هم گفت: من واقعاً برای محسن فروزان ناراحت شدم. او را خیلی خوب و از نزدیک می‌شناسم و اگر هرکس دیگری بود شاید خودم هم باور می‌کردم چنین کاری کرده باشد ولی در مورد محسن مطمئنم چنین مساله‌ای نیست. قبل از بازی با او صحبت کردم و خیلی انگیزه داشت که رکورد کلین‌شیت‌هایش را افزایش دهد. او اصلاً آدمی نیست که کم فروشی کند و این مسائل را نباید به او نسبت داد. در صحنه‌ای که گل زدم خودم از نزدیک بهتر این موضوع را متوجه شدم که قصد داشت توپ را رد کند ولی توپ به جای اینکه به بغل پای او بخورد به کف پایش خورد و به مسیری که می‌خواست نرفت و از شانس من بود که توپ را گرفتم و از زاویه بسته توانستم گل بزنم. اتفاقاً فروزان در این بازی موقعیت‌های زیادی از ما گرفت و چند واکنش خوب داشت. اگر قرار بود گل عمدی بخورد یکی از آن توپ‌ها را می‌خورد و کسی هم شک نمی‌کرد. مگر می‌شود فروزان به من پاس گل بدهد؟ فکر می‌کنم این مسائل را مطرح کردند تا برد ما را کم ارزش جلوه دهند و زحمات ما را نادیده بگیرند.

وی در مورد بازی با پارس جم هم گفت: بازی خوبی بود و دو بار از حریف عقب افتادیم ولی با روحیه و اعتماد به نفسی که کادرفنی به ما تزریق کرده توانستیم به بازی برگردیم و اگرچه هدف ما هر 3 امتیاز بازی بود ولی یک امتیاز در خانه حریف هم نتیجه بدی نیست که خدا را شکر به آن رسیدیم. من مطمئن بودم بازی را نمی‌بازیم و حتی در زمین با محمد ستاری شرط بستم که نمی‌بازیم.

مهاجم نساجی در مورد بازی با فولاد هم خاطرنشان کرد: فولاد تیم سابقم است و انگیزه زیادی مقابل آنها دارم. این تیم همیشه شخصیت بالایی داشته و از وقتی افشین قطبی هدایت آن را بر عهده گرفته هم بهتر از قبل شده است. ما نباید فریب نتیجه بازی قبلی آنها را بخوریم و اتفاقا آنها می‌آیند شکست مقابل صنعت نفت را مقابل ما جبران کنند.

بایرامی در مورد اینکه شانس بقای سپیدرود چقدر است گفت: اختلاف ما قبلاً با تیم‌های بالاتر زیاد بود ولی حالا به یک امتیاز رسیدیم و با توجه به اینکه با نفت مسجد سلیمان بازی مستقیم داریم همه چیز برای بقا دست خودمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز