خبرگزاری کار ایران

استقلال خوزستان - نساجی؛ آخرین امید قهرمان برای فرار از سقوط

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۴۶

در چهارچوب رقابت های هفته‌ی بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان دو تیم استقلال خوزستان و نساجی مازندران در اهواز برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استقلال خوزستان که این دیدار برایش از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است، با 11 امتیاز قعرنشین جدول است و در صورت باخت یا حتی تساوی در این دیدار خانگی، احتمالا در فاصله‌ی سه هفته مانده به پایان رقابت ها، به لیگ دسته اول فوتبال ایران سقوط خواهد کرد.

تیمی که روزگاری با عبدالله ویسی موفق به شگفتی آفرینی و قهرمانی در لیگ برتر ایران و نمایش خوب در لیگ قهرمانان آسیا شده بود، در این فصل علیرغم نمایش خوبش در بیشتر بازی ها، در امر نتیجه گیری ضعیف ظاهر شده و پس از کسر شش امتیاز از آن و محرومیت از پنجره‌ی نقل و انتقالاتی، اکنون تنها یک قدم تا سقوط فاصله دارد.

استقلال خوزستان برای زنده نگه داشتن امید بقای خود، باید با تمام وجود در بازی برابر نساجی به میدان رفته و با کسب پیروزی در این دیدار، منتظر ناکامی رقیبان خود، نفت مسجد سلیمان و سپیدرود باشد، بلکه همچنان بخت و اقبالی برای ماندن در سطح اول فوتبال کشورمان داشته باشد و رقابت های هفته های پایانی برای آن ها تشریفاتی نباشد، هرچند این کار برای تیمی که از شش دیدار گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده و قعرنشین جدول می باشد، بسیار دشوار به نظر می رسد.

نساجی قائمشهر که با هدایت مجید جلالی روزهای نسبتا خوبی را سپری می کند، پس از برد برابر پدیده با روحیه ای خوب و آمادگی کامل برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت و می رود که با برد در این دیدار نه چندان دشوار در اهواز، صعود حداکثر سه پله ای را در جدول تجربه کند.

نساجی از شش بازی گذشته به 8 امتیاز رسیده و هفته هاست که گلی نمی خورد و همین کار آبی های خوزستان را که برای فرار از پرتگاه سقوط می جنگند سخت و سخت تر کرده و کار قائمشهری ها را برای تقابل با بدترین خط هجومی لیگ (استقلال خوزستان) بیش از پیش راحت و خیالشان را آسوده تر می کند.

بازی دو تیم استقلال خوزستان و نساجی مازندران، عصر پنجشنبه، ساعت 19:15 در اهواز برگزار می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز