خبرگزاری کار ایران

ماشین سازی - سایپا؛ تقابل خودروسازان در تبریز

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۳۸

در چهارچوب رقابت های هفته ی بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم ماشین سازی تبریز و سایپا روز پنجشنبه در تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ماشین سازی تبریز از 26 بازی گذشته‌ی خود موفق به کسب 27 امتیاز شده و در رده‌ی دوازدهم جدول جای دارد.

سبزپوشان تبریزی که به همراه نفت آبادان با 15 تساوی رکورددار تساوی در فصل جاری لیگ برتر هستند، هفته‌ی گذشته در آزادی با تک گل قائدی مغلوب استقلال شدند و در برابر سایپا تلاش خواهند کرد به چهار هفته ناکامی خود در کسب پیروزی خاتمه دهند.

سه امتیاز این دیدار می تواند حتی در صورت توقف و ناکامی سایر رقیبان، یاران مهاجری را تا رده‌ی هشتم یا نهم جدول بالا بکشد و آن ها را در رسیدن به جایگاه بهتر در هفته های آتی و پایان لیگ امیدوار کند، هرچند ماشین سازی عملا نه شانسی برای بالانشینی در جدول یا کسب سهمیه دارد و نه خطر سقوط را احساس می کند.

در آن سو شاگردان علی دایی قرار دارند؛ آن ها در هفته‌ی گذشته در ورزشگاه خانگی خود متحمل شکست سنگین پنج بر دو برابر سپاهان شدند و اکنون با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها و 31 امتیاز، در جایگاه هفتم جدول لیگ برتر قرار دارند.

سایپا نیز همچون ماشین سازی در هفته های اخیر نتایج بدی گرفته و در چهار دیدار اخیر موفق به دستیابی به برد نشده است.

سایپا در این بازی ساموئل سارفو، مدافع 29 ساله ی غنایی خود را به علت محرومیت در اختیار ندارد.

بازی دو تیم ماشین سازی و سایپا ساعت 16 عصر روز پنجشنبه در تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز