خبرگزاری کار ایران

دوست دارم استقلال قهرمان لیگ برتر شود

مهدی نظری:به دنبال رتبه تک رقمی در جدول هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۲۰

نظری در خصوص شرایطش برای فصل اینده گفت:جو قائم‌شهر را دوست دارم اما باید ببینم چه شرایطی پیش خواهد آم

مهدی نظری مهاجم نساجی مازندران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط تیمش پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: شرایط تیم‌مان خوب است یک برد خوب مقابل پدیده به دست آورده‌ایم و 60 درصد از پول‌هایمان را نیز دریافت کرده‌ایم مدیران نیز پاداش‌هایمان را پرداخت کردند.

وی در خصوص تیم استقلال خوزستان افزود: ما نباید به جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی نگاه کنیم وقتی این تیم را آنالیز می‌کردیم متوجه شدیم آنها خیلی دونده هستند و در ضد حملات بسیار موفق عمل می‌کنند باید مقابل آنها آگاهانه و محکم بازی کنیم.

نظری در خصوص جایگاه نساجی ادامه داد: ما به دنبال رتبه تک رقمی در جدول هستیم تلاش می‌کنیم با موفقیت در این چند بازی لیگ را با خوشی به پایان برسانیم.

وی در خصوص شرایط خودش در نساجی بیان داشت: از شرایط خودم راضی هستیم البته مربیان باید درخصوص من نظر بدهند اما در این فصل سه گل، سه پاس گل و چهار پنالتی برای تیمم گرفتم.

مهاجم نساجی در خصوص اینکه آیا در فصل آینده هم دراین تیم خواهد ماند اذعان داشت: جو قائم‌شهر را دوست دارم اما باید ببینم در آینده چه شرایطی پیش خواهد آمد.

نظری در پایان در خصوص اینکه چه تیمی قهرمان لیگ برتر خواهد شد گفت: هر چهار تیم بالای جدول شانس دارند اما به شخصه دوست دارم استقلال قهرمان لیگ برتر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز