خبرگزاری کار ایران

محمد مهدی نظری:

مقابل استقلال به خواسته هایمان رسیدیم/ دلم برای استقلالی‌ها تنگ شده بود

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۴۵

بازیکن سابق استقلال روز گذشته مقابل آبی‌ها نتوانست به هدف خود برای دستیابی به گل دست یابد.

مهدی نظری مهاجم نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تساوی این تیم مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل این تیم انجام دادیم و به خواسته‌هایی که داشتیم رسیدیم. به دنبال برد بودیم و می‌دانستیم استقلال در ضد حملات مشکل دارد تا جایی هم در این امر موفق بودیم اما به هرحال بازی به تساوی رسید.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود نساجی در این بازی اتوبوسی دفاع کرد تصریح کرد: هرکسی یک استراتژی‌ای دارد و اینگونه هم که شما می‌گویید نبود. ما در نیمه دوم چندین موقعیت گل داشتیم اما استفاده نکردیم. مقابل استقلال که یک تیم بزرگی است باید مراقب باشید چون در غیراین صورت ضربه می‌خوری.

مهاجم نساجی در خصوص تعویض خودش ادامه داد: نظر سرمربی بود که تعویض شوم من تمام تلاشم را کردم که بهترین عملکرد را داشته باشم.

نظری در خصوص قرعه نساجی در چند هفته اول لیگ بیان داشت: متاسفانه قرعه خیلی بدی به ما خورده است. هفته اول مقابل ذوب‌آهن بازی کردیم، استقلال، پرسپولیس، سایپا و سپاهان چهار هفته سخت را پیش رو داریم در صورتی که قرعه‌های هفته‌های اول خیلی مهم است به هرحال تلاش می‌کنیم امتیازات لازم را جمع‌آوری کنیم.

وی در پایان در خصوص اینکه دلش برای کدامیک از بازیکنان استقلال تنگ شده بود گفت: من یک سال در استقلال بازی کردم و خاطرات خوبی از این تیم دارم. دلم برای پژمان، خسرو، حسینی و رحمتی که با آنها در استقلال همبازی بودم تنگ شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز