خبرگزاری کار ایران

دو چهره متفاوت تیم برانکو در این فصل؛

رام نشدنی در آزادی؛ بی خطر در خارج از خانه

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۶۴۳

پرسپولیس در دیدار برابر ذوب‌آهن نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد تا بار دیگر ضعف آن‌ها در بازی‌های خارج از خانه مشخص شود.

به گزارش ایلنا، شاگردان برانکو ایوانکوویچ دیروز در اصفهان میهمان تیم آماده ذوب‌آهن بودند. پرسپولیس در روزی که نشانی از تیم آماده هفته‌های اخیر نداشت، برابر حریف خود متوقف شد تا فاصله آن در صدر جدول با رقیبان کاهش یابد و برانکو از به خطر افتادن قهرمانی تیمش صحبت کند. 

نکته‌ای که در تساوی دیروز پرسپولیس برابر ذوب‌آهن جالب توجه بود ضعف ادامه دار قرمزها در بازی‌های خارج از خانه است. پرسپولیس در این فصل هر چقدر که در بازی‌های خانگی موفق عمل کرده در بازی‌های خارج از خانه ضعیف ظاهر شده و نتوانسته امتیازات لازم را به دست آورد. 

تساوی دیروز پرسپولیس برابر ذوب‌آهن هشتمین مساوی این تیم در بازی‌های خارج از خانه بود. آن‌ها در 13 دیداری که خارج از خانه به میدان رفته‌اند 8 تساوی، یک شکست و فقط 4 برد را به دست آورده‌اند. کسب 20 امتیاز از 13 بازی، که برای تیم صدر جدول هرگز عملکرد خوبی به شمار نمی‌رود. 

اما آمار تیم برانکو در بازی‌های خانگی کاملا متفاوت و البته تحسین برانگیز است. شاید حتی بتوان دلیل اصلی صدرنشینی سرخپوشان را در این فصل همین درخشش در بازی‌های خانگی دانست. سرخ‌ها در 13 بازی که در ورزشگاه آزادی انجام داده‌اند 11 برد و 2 مساوی به دست‌آورده‌اند. کسب 35 امتیاز از 39 امتیاز ممکن و میانگین امتیازی 2.7 از هر بازی نشان از بی رحمی این تیم در آزادی دارد. نکته‌ای که می‌تواند هواداران پرسپولیس را بیش از پیش به شکست دادن سپاهان در دیدار هفته آینده امیدوار کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز