خبرگزاری کار ایران

شهریار - ژنرال؛ تقابلی به سود و زیان پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۸۰

دایی و قلعه‌نویی در شرایط مشابه فصل قبل به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از دیدارهای حساس از روز دوم هفته بیست و ششم لیگ برتر میان دو تیم سایپا و سپاهان اصفهان برگزار می‌شود که این دیدار حساسیت‌های خاص خود را دارد.

در این دیدار شاهد تقابل دو مربی شاخص دو تیم یعنی علی دایی و امیر قلعه نویی هستیم که حساسیت‌های خاص خود را دارد و می‌تواند بر جذابیت‌های بازی بیافزاید. سپاهان با قلعه‌نویی در این بازی در تلاش هستند تا به نتایج نه چندان خوب هفته‌های اخیر پایان داده و با استفاده از تساوی روز گذشته ذوب آهن مقابل پرسپولیس، 3 امتیاز بازی را بگیرند و به صدر جدول نزدیک شوند و از سوی دیگر علی دایی در دیدار برابر سپاهان تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا پس از حواشی زیاد هفته گذشته مقابل پرسپولیس از خود و تیمش اعاده حیثیت کند.

امیر قلعه نویی در 16 تقابل قبلی با علی دایی هرگز بازنده نبوده و 8 پیروزی و 7 تساوی و تنها یک شکست را تجربه کرده است که این آمار مربوط به لیگ برتر است و در جام حذفی هم آخرین بار دایی با نفت تهران توانست تراکتورسازیِ قلعه‌نویی را یک بر صفر در فینال شکست دهد.

قلعه‌نویی فصل گذشته در ذوب آهن نخستین شکست خود در لیگ مقابل دایی را تجربه کرد و با نتیجه پر گل 4-2 مغلوب شد و این شکست یکی از نتایجی بود که در کورس رقابت ذوب آهن با پرسپولیس فاصله ایجاد کرد و دست سبزپوشان را از قهرمانی دور نگه داشت.

حالا این بار در شرایطی که بازهم سپاهان یک مدعی قهرمانی در کورس با پرسپولیس است دایی می‌تواند با متوقف کردن قلعه‌نویی سپاهان را از کورس خارج کرده و باعث شود یکی از رقبای سرخپوشان در رقابت فشرده بالای جدول کنار برود.

باید دید تقابل دو سرمربی پرافتخار سابق سرخابی‌ها در قامت سرمربی دو تیم دیگر چه نتیجه‌ای به همراه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز