خبرگزاری کار ایران

شرایط تیم با نیم فصل اول قابل مقایسه نیست؛

وحید محمدزاده: تیمی که می‎خواهد قهرمان شود باید خودش بجنگد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۴۶۶

مدافع تیم ذوب‌آهن بعد از اتمام بازی برابر پرسپولیس، گفت: این بازی یازدهمین بازی متوالی بود که نباختیم و هم در لیگ و هم در آسیا نتایج خوبی گرفتیم.

به گزارش ایلنا، وحید محمدزاده مدافع تیم ذوب آهن در مورد تساوی امروز تیمش برابر پرسپولیس، گفت: در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و اگر از آن‌ها استفاده می‌کردیم به گل می‌رسیدیم. مقابل پرسپولیسی بازی کردیم که مدعی قهرمانی است و در صدر جدول قرار دارد. می‌توانستیم برنده باشیم اما کسب یک امتیاز هم نتیجه بدی نیست. 

مدافع ذوب‌آهن در مورد نتایج خوب این تیم در نیم فصل دوم، گفت:  شرایط ما در مقایسه با نیم فصل اول قابل مقایسه نیست. این یازدهمین بازی متوالی بود که نباختیم و هم در لیگ و هم در آسیا نتایج خوبی گرفتیم. یکی از دلایل این نتایج خوب کادرفنی است که زحمات  زیادی می‌کشد و باید از آن‌ها تشکر کنم.

محمدزاده در پاسخ به این سوال که ذوب‌آهن برای سپاهان بازی کرد، گفت: ما برای هیچ تیمی بازی نمی کنیم و فقط برای نام و لباس ذوب آهن می جنگیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید چشمش به بازی‌های دیگر باشد و خودش باید بجنگد و بازی‌هایش را ببرد.قبل از بازی حاشیه‌هایی برای ما درست شد اما برای برد وارد زمین شدیم. اگر موقعیت‌هایمان گل می‌شد  برنده این بازی بودیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز