خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: کار پدیده در لیگ برتر نیمه تمام مانده است/ در حال برنامه ریزی برای آینده هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۲۷۴

سرمربی پدیده در حاشیه مراسم این باشگاه در مورد آینده آن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پدیده شهر خودرو در مراسمی که با حضور اعضای این باشگاه و مدیران شهری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از این که تاکنون توانسته‌ایم رضایت مردم خوب مشهد و خراسان را جلب کنیم، خوشحالم. ان‌شاءالله در ادامه هم نتایج خوبی کسب می‌کنیم، اما مهم‌ترین موضوع، برنامه‌ریزی برای آینده است. امکانات فعلی شهر مشهد، برای ژن خوب و استعداد بالای فوتبالیست‌های مشهدی کم است. جا دارد که در این شهر فوتبال‌خیز، بهترین امکانات برای ظهور و رشد استعدادها فراهم شود. بهترین اتفاق همین است که هر روز، زیرساخت‌ها بهتر و بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو افزود: بازیکنانم با همه سختی‌هایی که این فصل وجود داشت، پا پس نکشیدند و تا آخرین لحظه برای موفقیت تلاش کردند. کار نیمه‌تمامی داریم و ان‌شاءالله با کسب نتایج خوب، به پایانی خوش برسیم. افراد زیادی کنار تیم زحمت کشیدند، کادر فنی خیلی خوبی این فصل داریم، مسؤولان پزشکی و تدارکات هم تلاش فراوانی کردند تا بهترین اتفاقات رقم بخورد.

او درباره شایعاتی مبنی بر انتخابش به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی امید کشورمان گفت: فقط در رسانه‌ها چنین مطالبی را دیدم و هیچ صحبتی با من نشده است. برای تیم ملی امید آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز