خبرگزاری کار ایران

آمار ضعیف یحیی در این فصل

ناکامی پدیده برابر تیم‌های مدعی

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۲۶۲

حساس‌ترین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر در استادیوم یادگار امام (ره) برگزار می‌شود و تراکتورسازی میزبان پدیده مشهد است.

به گزارش ایلنا، تراکتورسازی در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر میزبان پدیده مشهد خواهدبود. این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش ویژه‌ای در تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر خواهدداشت. 

بررسی آمار دو تیم در بازی‌های بزرگ این فصل نشان از این دارد که کفه ترازو کاملا به سمت شاگردان لیکنز سنگینی می‌کند. تیم لیکنز در نیم فصل دوم برابر استقلال و سپاهان قرار گرفته که در هر دو بازی موفق عمل کرده و توانسته رقیبان مستقیم خود برای قهرمانی لیگ برتر را شکست دهد. 

اما آمار تیم یحیی گل محمدی در بازی‌های بزرگ اصلا خوب نبوده و می‌تواند باعث نگرانی هواداران تیم مشهدی شود. پدیده در این فصل 5 بار برابر رقیبان خود در بالای جدول قرار گرفته و نکته جالب این است که هیچ بردی را تجربه نکرده و حتی موفق به گلزنی در این بازی‌ها نشده‌است. سه شکست و دو تساوی حاصل کار مشهدی‌ها در این 5 بازی بوده‌است. 

پیروزی در این بازی برای هر دو تیم مهم خواهدبود و می‌تواند تعیین کننده سرنوشت قهرمانی در پایان فصل باشد. این بازی از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز