خبرگزاری کار ایران

چند نکته آماری از لیگ برتر

رحمتی آقای کلین‌شیت، علیپور گلزن پیروز

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۰۶۸

،لیگ برتر در حالی به هفته بیست و دوم رسیده است که بیشترین جدال در بخش بالایی جدول و جنگ میان مدعیان قهرمانی است

به گزارش ایلنا،لیگ برتر در حالی به هفته بیست و دوم رسیده است که بیشترین جدال در بخش بالایی جدول و جنگ میان مدعیان قهرمانی است چرا که با توجه به نتایج و امتیازات استقلال خوزستان و شرایط سپیدرود کمی رقابت در پایین جدول شکل متعادل‌تری به خود گرفته است. دراینجا مروری داریم برچند نکته آماری از رقابت‌های لیگ برتر تا پایان هفته بیست و دوم...

بهترین زوج؛ کی‌روش- محمدی

استنلی کی‌روش و مهردداد محمدی از سپاهان بهترین زوج خط حمله لیگ برتر تا این زمان هستند. این دو بازیکن در مجموع و در کنار هم امسال 14 گل زده و 6 پاس گل هم داده‌اند. یونس شاکری و امین قاسمی‌نژاد دو مهاجم تیم پدیده نیز با 13 گل و 3 پاس گل در رده دوم این جدول رده‌بندی هستند. علی علیپور و سیامک نعمتی در پرسپولیس با 12 گل و 5 پاس گل سومین زوج برتر این فصل هستند.

سوپرتعویض‌ها؛ اروین و شاکری

لی اروین  مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی در این فصل 3 بار به عنوان بازیکن تعویضی  به میدان رفته و در 72 دقیقه4 گل زده تا آمارش دست نخورده باقی بماند. یونس شاکری مهاجم پدیده اما در این فصل در 12 بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و در 226 دقیقه 3 گل زده و یک پاس گل داده است و در رده دوم قرار دارد. مهدی نظری مهاجم  تیمم نساجی هم در 11 بازی به زمین رفته و در 214 دقیقه 2 گل زده و 2 پاس گل داده است.

گلزنان پیروز؛ شاکری و علیپور

یونس شاکری مهاجم پدیده با گل‌هایش نقش مهمی در نتایج این تیم بازی کرده است. او در این فصل 7 گل برای پدیده زده و پدیده در 4 مسابقه به پیروزی رسیده است و به همین دلیل شاکری در این جدول در رده اول است. علی علیپور مهاجم پرسپولیس 9 گل برای پرسپولیس زده و پرسپولیس با این گل‌ها 4 برد کسب کرده است. استنلی کی‌روش مهاجم برزیلی سپاهان 10 گل زده و سپاهان را 4 بار برنده کرده است.

آقایان گل به خودی

سیدمحمد حسینی دفاع وسط تیم نفت مسجدسلیمان در این فصل و در 12 بازی که به میدان رفته دو بار دروازه تیم خودی را باز کرده است. این اتفاق در 516 دقیقه رخ داده است. نفر دوم  این لیست جرجی ولسیانی مدافع  وسط گرجستانی تیم نساجی نیز در 15 بازی و در 675 دقیقه دو بار گل به خودی زده است.

بهترین  گلزنان داخل و خارج از خانه

استنلی کی‌روش بهترین گلزن حال حاضر لیگ برتر و یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی در این فصل از 10 گلی که به ثمر رسانده 6 گل در بازی‌های خانگی و 4 گلش را در بازی‌های خارج از خانه زده است. علی علیپور و آنتونی استوکس نیز در بازی‌های خانگی تیم‌شان هرکدام 6 گل به ثمر رسانده اند اما علیپور 3 گل در بازی‌های خارج از خانه و استوکس دو گل زده‌اند.

آقای کلین‌شیت؛ مهدی رحمتی

سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان و کاپیتان تیم استقلال تهران با 12 کلین شیت در 15 مسابقه بهترین عملکرد را در میان تمام دروازه‌بان‌های لیگ برتر در این فصل داشته است. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس نیز در 15 مسابقه 10 کلین شیت کرده و در رده دوم قرار دارد. پیام نیازمند دروازه‌بان تیم سپاهان نیز در 18 مسابقه 9 بار کلین‌شیت کرده است. محسن فروزان دروازه‌بان تراکتورسازی نیز در 19 بازی 19 کلین‌شیت داشته و در رده چهارم است.

خشن‌ترین‌ها

خشن‌ترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر از نظر دریافت کارت زرد و قرمز به ترتیب مصطفی کیایی از استقلال خوزستان با 4 کارت زرد و 2 اخراج به خاطر دریافت کارت زرد دوم، ساموئل سارفو مدافع سایپا با 5 کارت زرد و یک کارت قرمز و کمال کامیابی‌نیا نیز با 5 کارت زرد و یک کارت قرمز هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز