خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده:ماشین سازی درگلزنی مشکل دارد

فقط برای خودمان به میدان می‌رویم و به تراکتور و تیم‌های دیگر کاری نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۷۰۶

مدیرعامل ماشین‌سازی در واکنش به شایعه اینکه گفته می‌شود این باشگاه برای تراکتورسازی به میدان می‌رود تا امتیاز جمع‌آوری کند، تصریح کرد: این را به صراحت می‌گویم که در لیگ ایران هیچی تیمی برای تیم دیگر بازی نمی‌کند.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: همه بازی‌ها سخت است. در چند هفته پایانی بازی آسان نداریم.

وی ادامه داد: شرایط تیم ما خوب است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در تهران بهترین نتیجه را بگیریم. ماشین‌سازی هم به دنبال کسب رتبه خوب در جدول است و فکر می‌کنم بازی زیبایی را فردا شاهد باشیم.

مدیرعامل ماشین‌سازی در واکنش به شایعه اینکه گفته می‌شود این باشگاه برای تراکتورسازی به میدان می‌رود تا امتیاز جمع‌آوری کند، تصریح کرد: این را به صراحت می‌گویم که در لیگ ایران هیچی تیمی برای تیم دیگر بازی نمی‌کند. ما فقط برای خودمان به میدان می‌رویم و به تیم‌های دیگر کاری نداریم. مثال می‌زنم؛ در بازی رفت ما مقابل پدیده مساوی کردیم و همین باعث شد که سپاهان قهرمان نیم‌فصل شود. هم‌اکنون هم با همین طرز فکر بازی می‌کنیم تا جایگاه تیم خودمان در جدول ارتقا یابد.

نصیرزاده درباره مشکلات گلزنی ماشین‌سازی گفت: تیم ما دفاع، دروازه‌بان و هافبک‌های خوبی دارد اما در گلزنی مشکل داریم. شما اگر نگاه کرده باشید اکثر گل‌های تیم ما در طول فصل را مدافعان زدند. تیم‌های بالای جدول هم به غیر از پدیده، در اکثر آنها از مهاجمان خارجی استفاده می‌شود. بیشتر فورواردهای خوب ما هم در خارج از ایران فوتبال بازی می‌کنند و به همین دلیل است که در گلزنی مشکل داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز